DarekRG Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam Czy mógłby się ktoś podzielić wrażeniami z zakupów w tym sklepie: http://www.rcwroblik.pl ? Znajomy tak kupił osobiście już 3 spalinowe samochody i sobie chwali. Ale chciałbym poznać opinie innych osób?
DarekRG Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Kupowałem w sklepie już kilka razy. Nie zawsze składając zamówienie, tylko pisząc meila i wpłacając pieniądze na podane konto. Wszytko zawsze docierało jak należy. Czasem trzeba było poczekać na paczkę ze względu że sklep musiał ściągnąć coś od dystrybutora, ale bez strachu że coś nie dotrze. Sklep na swojej stronie www, nie ma pełnej oferty, zwłaszcza części i akcesoriów, więc najlepiej pytać przez telefon lub meilem.
Mikolaj.waw Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Zamwiałem tam pare razy i w stacjonarnym kupowałem jak w wawie byłem , miła obsługa, znają sie chłopaki, ogólnie polecam, ale na stronie nie ma wszystkich rzeczy.
MGJ Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 A ja zamówiłem u nich zębatki atakujące do helika i .... przysłali całkowicie inne niż zamawiałem. Jestem ciekaw jak z tego wybrną, czy podejdą do sprawy profesjonalnie ( bo to groszowe sprawy) ?! Na dziś napisałem do nich email'a i czekam. Niestety na stronie internetowej jedyny kontakt telefoniczny nie jest aktualny i nie można tego załatwić poprzez rozmowę telefoniczną - szkoda. :-(
DarekRG Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Koniecznie napisz jak się sprawa zakończyła? Mi padło (elektronika) w minionym sezonie serwo traxxasa w modelu zakupionym u nich. Po tygodniu zostało wymienione na nowe. Na plus że nie musiałem odsyłać całego modelu lecz sam serwomechanizm. Doskwiera jednak to że nie ma pełnej oferty na www. W moim przypadku sklep wykazał się bardzo zdrowym podejściem i mogę polecić.
MGJ Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Sprawa się "toczy". Na dziś - wymiana informacji e-mail. O finale oczywiście poinformuję :-)
MGJ Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Witam ponownie. Sprawa zakończona PROFESJONALNIE. Obsługa uznała swój błąd - każdemu może się zdarzyć. Bez generowania dodatkowych kosztów - zwrot pieniędzy na moje konto i po sprawie. Choć nie do końca - muszę poszukać zębatek u konkurencji.
Rekomendowane odpowiedzi