mariusz406 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam kolegów, Znajomy wygrzebał poniższy model z garażu (przywieziony jakiś czas temu z zachodu)... nie znam się zupełnie na szybowcach ani na lataniu nimi. Czy ktokolwiek wie co to za model i czy warto cokolwiek w niego zainwestować ??? Jak tym latać? model ma zainstalowane trzy serwa ... Rozpiętość 2,1 m Długość 1,1 m Proszę o pomoc w rozpoznaniu i ewentualne podpowiedzi ... do tej pory latałem tylko trenerkami i jednym (wolnym EDF-em) z góry dzięki Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Podaj wagę modelu to będzie można ocenić przydatność modelu do latania . Przy te wielkości można niewielkim kosztem zrobić z niego model z napędem elektrycznym lub pozostawić jako szybowa . Jeżeli waży do 1500g nadaje się np. jako model treningowy na zbocze . Jeśli radzisz sobie trenerkami i edf poradzisz sobie z takim szybowcem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Świetny model. Gdzieś miałem plan, może się odnajdzie. Jak skleroza pozwoli to i nazwę sobie przypomnę. Kadłub laminatowy robiony dla Robbe w jakimś czechosłowackim garażu. Była wersja elektro. Potężny kadłub - wszystko tam wejdzie. Latało to nawet na Speed-zie 700. Bardzo przyzwoity, szybki (stosunkowo) model. Szybowca pewnie trzeba zdrowo dobalastować, bo same akumulatory silnika ważyły coś koło 1 kg (10-16 cel NiCd). Ulotnij to ! Grzech to zutylizować ! Ciężki !! Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...