motyl Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 No to koledzy ze Skiernieic i nie tylko napiszcie mi krok po kroku jak oblatać model F3A. Jakie manewr co kontroluje i w jakiej kolejności je wykonujecie?? Kiedyś chyba u was na stronie byął tabelka, ale jakoś mi to umkneło, a dzwonić do was nie będe bo przyda się to wszystkim:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_swiderek Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Opis trymowania modelu znajduję się nadal na naszej stronie: kliknij Jest to dość ogólny opis. O szczegółowy opis poproszę tatę, kiedy wróci z urlopu za kilka dni... Mogę tylko zacząć, że pierwszą podstawową sprawą jest wyważenie modelu +/-. Dokładniej środek ciężkości ustawiamy w locie na podstawie tego jak zachowuję się model w locie po prostej, na plecach, w zakręcie proceduralnym, w pionach, itp. Cała ta procedura zajmuje kilka tygodni, ponieważ nie da się za jednym wyjście na lotnisko ustawić wszystkiego. Często w środku sezonu, a nawet na jego końcu wciąż poprawiamy ustawienia samolotu. To bardzo szczegółowe pytanie, myślę, że można by napisać o tym książkę, ale mam nadzieję, że parę kolegów opisze to dość szczegółowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.