BorysekTygrysek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam, jestem studentem automatyki i niedawno bardzo zainteresowały mnie quadrocoptery. Mam zamiar w niedługim czasie zbudować sobie jednego. Jego budowa jest mi bardziej potrzebna do bliższego poznania działania takich urządzeń i pobawienia się regulatorami PID niż do latania. Dlatego stawiam mu też bardzo małe wymagania, mianowicie: - Waga jak najmniejsza. Nie potrzebne mi są w nim żadne kamery itp. - Zasięg możemy ograniczyć do 20m. Nawet niekoniecznie musi być drogą radiową. Równie dobrze moze być to dajmy na to bluetooth. - W związku z zastosowaniem małych wymagań chciałbym też ograniczyć koszty. - Oczywiście "komputer" który w nim siedzi chciałbym zacząć programować sam. Planuję zrobić ramy z profilu aluminiowego 1x1 bo to dosyć proste rozwiązanie. Czy ktoś może mi polecić elementy które pasowałyby do mojego planu? Nie chodzi mi o konkretne modele, ale o jakieś parametry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 PID to nie jest taka prosta sprawa, mówiąc szczerze nie chciałbym bawić się z tym na latającym sprzęcie który jeszcze może dokonać zniszczeń, a o uszkodzeniach ciała nie wspomnę. Tak samo z programowaniem "komputera" jak Ty to nazwałeś. Jest to do zrobienia, ale to trochę odkrywanie koła na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorysekTygrysek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Pid napisałem już nie jeden a może mi się to przydać do pracy dyplomowej. Pid napisałem już nie jeden a może mi się to przydać do pracy dyplomowej. Pid napisałem już nie jeden a może mi się to przydać do pracy dyplomowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...