kukus Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Cześć wszystkim Jak juz pisalem w powitaniach szukalem opcji na bezwietrzne dni. Kumpel dal mi kilka razy polatac Xeno i okazalo sie ze samoloty to jest to Kupilem trenerka jak na zdjeciu. W zestawie bylo nie wiele Model, silnik z oznaczeniem T46, smiglo, pekniety kolpak, skrzydla, podwozie i popychacze... wszystko. Dokupilem wiekszosc brakujacych na poczatek rzeczy: zapasowe smigla, kolpak, swiece, zarke, paliwo, wlacznik, zbiornik paliwa, kolek (kadlub nawet nie mial przewierconych dziur na nie) gumy do skrzydel, balse zawiasy, pakiecik. Serwa mam dostac od znajomego. Pytanie jak to ugryzc Narazie wystrugalem nowe mocowania podwozia bo po starych zostaly tylko odgniecenia w balsie i srubki Nawiercilem kadlub pod kolki oraz docialem i oszlifowalem kolki ktore zaraz wkleje. Trzy pytania na obecna chwile: 1. Gdzie zamontowac wlacznik? (czy ma to jakies znaczenie bo jak podgladalem u innych to jest roznie?) 2. Jak skrecic i zamocowac zbiornik paliwa. Wyczytalem ze ciezarek ma konczyc sie okolo 1cm od tylnej scianki ale nigdzie nie znalazlem informacji jak ulozyc pozostale 2 zagiete rurki (pewnie tankowanie i do tlumika) 3. Chyba najciekawsze Jak wyrzezbic ster? Niestety po oryginalnym zostala tylko dziura w ogonie Kupilem balse 8mm, zawiasy i na oko moglbym wystrugac cos zapatrzonego ze zdjecia ale wole porzadnej porady ewentualnie jakiegos planu. Jeszcze dodam skrzydelko po zakupie a drugie juz po kuracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 hej, niestety nie pomoge Ci w temacie, ale za to mam pytania -ile dales za ten zestaw? jesli mozna wiedziec - i jaka jest tego waga? z pustym zbiornikiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 1. Włącznik zawsze montowałem po lewej stronie w kadłubie pod skrzydłem. OFFem do przodu. 2. Gaźnik i środek zbiornika w jednej linii, tamte dwie rurki nie mają większego znaczenia, ja zwykle ustawiałem je do góry. 3. Ster kierunku możesz wg. własnego upodobania, wysokość już nie bardzo, ale nie wiem o który chodzi, bo nie napisałeś A skrzydło wyżelazkuj i będzie ładnie naciągnięte Poza tym, proponuję, żebyś zmienił mocowanie skrzydeł na dwie nylonowe śruby zamiast tych gum. Będziesz chciał poszaleć za jakiś czas i np. skrzydła nagle Ci odlecą Widziałem taką sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi