PilotM Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Witam, Mogę powiedzieć że zakończyłem, jestem zadowolony zdjęcia z warsztatu. Oblot już był lecz musiałem nanieś poprawki jak: mocowanie podwozia wymiana serw na stateczniku poziomym na 9 kg kierunek 15 kg no teraz tylko pogoda a będzie się latało. Musze powiedzieć że model lata super. Może ktoś lata to chętnie poczytam jak się sprawuje. Silnik 50 cm Kilka roboczych fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 witam!ciekawy model ,mógłbyś napisać coś więcej na jego temat... jakie wyposażenie,zasilanie,serwa,silnik,itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PilotM Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Silnik 55 cm TYG - sprawdzony latałem w innym modelu bez uwag Serwa Chińczyki cyfrowe SD-38MB metal - 9,0kg/cm - 42g - cyfrowe/ metal/ łożysko dwa na lotkę każde 9 kg Wysokość 9 kg x 2 Kierunek 15 kg SD-45MB metal - 15,0kg/cm - 50g - cyfrowe/ metal/ łożysko Zasilanie serw - Regulator napięcia DUALSKY VR Pro + pakiet Dualski 3200 7,4 V Wysokiej klasy regulator (BEC) liniowy dedykowany szczególnie do modeli z silnikami spalinowymi o wadze nawet do 8 kg i z silnikami benzynowymi do 50cc. Regulator ten obsłuży do 6 serw cyfrowych każde o momencie 30kg. Zamiast standardowego wyłącznika posiada bezpieczny i lekki wyłącznik FSS-4 (fail safe switch, opcjonalnie można wykorzystać wysokiej jakości wyłącznik FSS-3). Konstrukcja regulatora z wykorzystaniem wyłącznika FSS-4, zastosowane rozwiązania, bardzo dobre chłodzenie w postaci radiatora (z możliwością zainstalowania opcjonalnego coolera) zapewniają bezawaryjną pracę. Awaria wyłącznika FSS-4, miernika napięcia, przełącznika napięcia wyjściowego nie powodują wyłączenia urządzenia. Awaria przełącznika napięcia wyjściowego skutkuje ustawieniem napięcia 5V na wyjściu. Regulator ten podłączony do pakietu zasilającego o napięciu 5.3-8.4V (maksymalnie 10V) zmniejsza i stabilizuje napięcie na poziomie 5V, 6V lub 7,4V (do wyboru), które można wykorzystać do zasilania odbiornika, serw, żyroskopu itp wtedy gdy nie dysponujemy BEC-em a nie chcemy dodatkowego pakietu 4.8V luv 6V oraz wtedy gdy BEC zintegrowany (wbudowany) z regulatorem obrotów jest za słaby by obsłużyć prądowo wiekszą ilość serw i innych podzespołów.W przypadku modeli spalinowych może być użyty jako reduktor napięcia w przypadku użycia pakietów li-ion lub li-pol 2S. Oczywista zaleta to duża pojemność takiego pakietu oraz niska waga (li-pol).Regulator VR PRO cechuje stabilny poziom napięcia na wyjściu, duża wydajność prądowa do 10A oraz brak zakłóceń elektromagnetycznych. Szyna portów wejściowych i wyjściowych w płaszczyźnie regulatora pozwala na wygodne poprowadzenie przewodów i redukcję potrzebnego miejsca. Sekcja wyjściowa regulatora oparta jest na dwóch tranzystorach mocy MosFET. Jednostka MCU regulatora precyzyjnie kontroluje stan wyłącznika FSS-4 oraz napięcie. Małe straty wewnętrzne pozwalają maksymalnie wykorzystać pojemność pakietu zasilającego, szczególnie w trybie HV. Regulator VR Pro posiada wbudowany trzy-kolorowy miernik napięcia pakietu zasilającego. Montaż na płycie regulatora wykonywany jest w technologii SMT, porty wejścia i wyjścia zaopatrzone są w wysokiej klasy kondensatory tantalowe a dla 100% pewności jakości towaru wszystkie regulatory są dokładnie sprawdzone przed opuszczeniem fabryki.Regulator posiada dwa gniazda prądowe po lewej stronie do których podłącza się baterię (producent zaleca stosowanie pakietów Dualsky 2S 20C) poprzez specjalny adapter. dwa stabilizowane wyjścia prądowe, port na wentylator (opcjonalny) oraz port wyłącznika. Zasilanie zapłonu Dualski 1500 7,4 V Dane modelu: Rozpiętość skrzydeł : 2146 mm Powierzchnia skrzydeł : 100,4 dm 2 Masa startowa : 6,35 - 7,71 kg Obciążenie skrzydeł : 63 - 77 g/dm 2 Długość : 2159 mm Lata bardzo ładnie co prawda zrobiłem tylko jeden lot bo brak pogody ale kolega w Kętach na lotnisku takim modelem latał i wiem jak to latało. Myślę jeszcze nad węglowym śmigłem ale koszt ok 180 zł więc zbieram kaskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 według mnie szkoda kasy na węglowe śmigło,kup Fialę 23x8 lub 22x10 i będziesz zadowolony.ja jestem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PilotM Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Może i tak zrobię, muszę trochę polatać aby się oswoić z nowym nabytkiem. A czym latasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PilotM Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Wita, latałem super sprawa mogę polecić model, film z lotów dodam w sobotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 cieszę się że jesteś zadowolony z modelu . ja latam wieloma modelami ale najlepiej mi się lata EXTRĄ 260 GOLDWINGa i YAKiem - 54 TOPMODEL.oba mają 2,2m i napędzane silnikami benzynowymi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PilotM Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Witaj, Super miałem Extrę 1,8m byłem zadowolony ale chciałem coś większego i udało się. Wcześniej latałem Twistem z benzyna 26,dodatkowo latam szybowcami (3 m termikiem Dream) kończę budować Foxa i Bociana . Zapraszam na piknik na Żar . Poniżej kila fotek moich model: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi