andrzej351 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 witam! od dłuższego czasu chodziło mi po głowie odświeżenie mojego "hangaru",postanowiłem więc poszukać czegoś w rozmiarze 48" czyli EXTRY 260 PA którą ulatniam już trzeci sezon .do takiego zakupu skłoniło mnie też to iż posiadałem praktycznie całe wyposażenie do tej wielkości modelu przeglądając strony Hobbyking moją uwagę zwrócił ten model: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=37289 poszperałem w necie na jego temat,przeczytałem wiele recenzji i opisów które były bardzo pozytywne a cena jak za tak wyposażony zestaw (kołpak,podwozie węglowe!) jest atrakcyjna. niewiele myśląc zamówiłem i zapłaciłem,pozostało czekać na przesyłkę .po niecałym tygodniu listonosz przyniósł pokaźnych rozmiarów paczkę.model był solidnie zapakowany w porządny podwójny karton,po rozpakowaniu ukazało się coś takiego: na wielki plus zasługuje to iż wszystkie elementy zestawu były porządnie zapakowane i umocowane w kartonie celem ochrony podczas transportu.do zestawu jest dołączona instrukcja ze zdjęciami ważniejszych operacji podczas budowy modelu.przyznam że jakość zdjęć i szczegółowość opisu nie powalają . zaskoczyła mnie wysoka jakość wykonania poszczególnych elementów,takiego zestawu nie powstydziłby się na pewno renomowany producent modeli ARF .samo połączenie EPP z ciętą laserowo sklejką to zupełna nowość,według mnie ta hybryda sprawdza się znakomicie.model choć sprawia wrażenie delikatności jest naprawdę bardzo sztywny i mocny. konstrukcja i montaż są bardzo przejrzyste,myślę że początkujący modelarz bez problemu poradzi sobie ze zmontowaniem modelu w przeciągu kilku wieczorów... swojego EDGa zmontowałem i oblatałem już ponad miesiąc temu,brak czasu spowodował że dopiero teraz mogłem napisać ten opis. poza silnikiem wszystko ze zdjęcia zostało zamontowane w modelu oto opis wyposażenia: napęd: DUALSKY XM3542 CA-6 940Kv : http://www.nastik.pl/dualsky-xm3542ca6-nowa-wersja-p-4479.html świetny silnik o znakomitych osiągach i niewielkim apetycie na prąd . śmigło: po testach kilku śmigieł na stanowisku testowym które wykonałem przy okazji montażu "Edzia" najlepszym okazało się APC 13x6,5E regulator: DUALSKY 45A XC-45-Lite lekki i mający bardzo dobre i wystarczające parametry. serwa: lotki- TURNIGY TGY-113 digital - szybkie,precyzyjne i mocne serwa wysokość- PowerHD HD 2216MG digital - bardzo mocne i szybkie kierunek- TURNIGY TGY-S306G digital -mocne,precyzyjne i szybkie jak diabli zasilanie: ZIPPY COMPACT 3S 1800mAh 35C i 3S 2200mAh 35C świetne pakiety o niewielkiej wadze i dobrych parametrach.czasy lotu na nich oscylują w granicach 7-10 minut. w powyższej konfiguracji waga gotowego do lotu modelu wynosi około 1200g,jest to o prawie dwieście gram więcej niż podane jest na stronie modelu ,mimo to podczas lotu nie czuć tej wagi. podczas montażu edka wykorzystałem praktycznie całą galanterię dostarczoną w zestawie ,drobne zmiany wprowadziłem tylko przy popychaczach sterów,zamiast baryłek zastosowałem małe snapy kulowe aby wyeliminować naprężenia na baryłkach przy maksymalnych wychyleniach sterów. podsumowując,jestem bardzo zadowolony z modelu,lata bardzo ładnie i jest w pełni przewidywalny oraz mega zwrotny.postaram się w najbliższym czasie wstawić jakiś film z lotów . poniżej kilka zdjęć ukazujących szczegóły modelu: tu widoczny szybki montaż na gumkę obu połówek płata. a tu kilka zdjęć z oblotu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witaj Andrzeju, bardzo sympatyczna hybryda EPP i drewna z węglem. Jak Ci się tym lata i jak się zachowuje na wietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Edkiem lata się naprawdę bardzo sympatycznie . model jest w pełni przewidywalny i można nim lecieć naprawdę bardzo wolno bo ma niskie obciążenie powierzchni nośnej. w zawisie bardzo stabilny,nie zwala się nie przepada, jest bardzo zwrotny i potrafi też naprawdę szybko polecieć... może to dziwne ale lata mi się nim lepiej i pewniej niż Extrą 260 PA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi