Grzdam Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Witam, mam problem ze swoim reglem. Robię wszystko jak w instrukcji nakazane, a regulator zamiast wchodzić w tryb programowania wydaje ciągłe, pojedyncze, krótkie "piki", opisane w instrukcji w ten sposób: 2. Continuing beeps: the pull rod of throttle is not in the lowest position - żeby wejść w programowanie, trzeba ustawić przepustnice na maksymalne wychylenie, więc sami widzicie... Wygląda na to, że regiel nie widzi maksymalnego wychylenia i przez to nie wchodzi w programowanie. Kiedyś wszystko działało na tym regulatorze. Radio to Graupner MX16 Hott. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 A podłączasz pakiet z przepustnicą na minimum i dopiero po podłączeniu dajesz na max? Nie wiem czy to zadziała ale możesz spróbować. W takim wypadku regiel oczekuje jakby na dalsze polecenie, tzn. nic się nie dzieje, i dopiero jak opuszczę przepustnicę, zostaje zagrana melodyjka startowa, lub jeśli dam na max w trakcie melodii, to ona się zawiesza i czeka, aż opuszczę przepustnicę - po wszystkim silnik normalnie pracuje. Pozostaje jeszcze kwestia reversu na gazie i ew. funkcji zabezpieczającej przed włączeniem nadajnika z pełnym gazem ale to pewno wiesz. Revers niepotrzebny, bo gdy przepustnica jest na minimum, to silnik normalnie rozpoczyna swoją pracę. Nie mam włączonego zabezpieczenia na włączanie z otwartą przepustnicą. Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDudek Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 A trymer gazu masz na zero? Ja kiedyś miałem właśnie taki problem, co prawda nie na tym sprzęcie ale jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Trymer na zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagi Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Trymer na zero. Podobny problem miałem z moim Graupner MZ 24 . Podłączyłem do aparatury Turnigy i zadziałało. Ustaw w nadajniku maksymalne wychylenia gazu na 120 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Ustawiałem i na 150% i nic nie dawało. Chyba, że kluczowe jest to 120%? Zaraz sprawdzę. EDIT: Niestety bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Podbijam, bo liczę, że może znajdą się jakieś pomysłowe głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychoo Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 A throttle range ustawiles jak należy? Bez tego ani rusz :-) a skoro kiedyś działało to może się rozregulowalo... W instrukcji pewnie masz napisane jak ustawić throttle range... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Jeśli dobrze rozumiem, to żeby ustawić przepustnicę, trzeba wejść w tryb programowania, a właśnie tego nie mogę zrobić, więc koło się zamyka. Chyba, że coś mi umknęło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychoo Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 No właśnie throttle range ustawia się nie wchodząc w tryb programowania.. Co ciekawe w manualu do twojego regla jest wzmianka o "reset throttle routine" ale jak to zrobić nie podali... :- Ja używam turnigy regli i tam to wygląda tak : 【Throttle Range Setting】 Switch on the Transmitter,and then move the throttle stick to top position. Connect battery pack to the ESC a special tone"♪123" sounds, that means the battery supply is OK. Wait for 2 seconds, "Beep-Beep" tone sounds ,that means the highest point of throttle range has been confirmed Move throttle stick to the bottom position, several "Beep" tones emits to represent the number of lipo cells. A long "Beep" sounds ,it means the lowest position throttle range been confirmed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Switch on the Transmitter,and then move the throttle stick to top position. Connect battery pack to the ESC I w tym momencie regiel zaczyna nieustannie i jednostajnie buczeń krótkimi pikami - wg instrukcji informacja o tym, że przepustnica nie jest w najniższym położeniu. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychoo Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 chińskie dziadostwa jeszcze znalazłem coś takiego - włączasz nadajnik z gazem na low, włączasz regiel, od razu ustawiasz gaz na wysoki, czekasz (lub nie - możesz sprawdzić czy coś się stanie) i wracasz do niskiego gazu - PROPONUJE ZROBIĆ TO BEZ ŚMIGŁA rozumiem ze w nadajniku masz gaz ustawiony -100 100 ? jeżeli to nie zadziała to ja się poddaje pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Hehe, próbowałem i w ten sposób Działa to w ten sposób, że w momencie ustawienia gazu na max stopuje się procedura włączania(czyli melodyjka startowa pauzuje, jeśli już się zaczęła, lub w ogóle nic się nie dzieje jeśli melodyjka się nie zaczęła; po powrocie na min dokończa się procedura startu i silnik normalnie chodzi). Ja już głupieje Gaz ustawiony 100 100, a próbowałem i 150 150 Przez chwile myślałem, że może to być wina failsafe - w momencie załączenia regla gaz ustawia się na minimum i dopiero po chwili(kiedy aparatura złapie połączenie) na aktualne, maksymalne położenie drążka, więc przestawiłem failsafe na max throttle w nadziei, że to coś zmieni - niestety bez skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karand Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Odbiornik masz podłączony bezpośrednio z regulatorem czy przez autopilota, stabilizator lub podobny wynalazek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzdam Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Bezpośrednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi