capa Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 witam skladam cessne 182 skylane rozpietosc 2 metry mam pytanko czy skaldal ktos takie cos , i jaki silnik proponuje zastosowac w niej
mrcedes clk Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2087 Ja bym dał ten silnik , j amam też cessnę tylko że o rozpiętości 1040mm , ale widziałem też taką jaką ty masz i latała dobrze na takim silnku do którego Ci dałem link. Proszę pisać jaki silnik i dodatkowo może być link. Linki mają taką przypadłość, że się dezaktualizują Hubert
modelarz316 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Wystarczy ten silnik. :wink: Mój kolega latał kiedyś cesną 182 skylane o rozpiętości 1870 mm i ciągnoł jak strzała (niestety pózniej ją rozbił :'( )Mógł iść prawie cały czas pionowo do góry. Ale nie oszukujmy się, to była bardzo lekka konstrukcja. Proszę pisać jaki silnik i dodatkowo może być link. Linki mają taką przypadłość, że się dezaktualizują Hubert
Slawek_9000 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nieeeeee żadne dwusuwy w makietach, kup czterosuwa choćby i ASP, niewiele większy wydatek a dźwięk będzie jakiś prawdziwy. Nie wiem ile to cudo ma ważyć, ale jakbyś się załapał na ASP90 to takiego kupisz za 400-450 z dobrą zniżką. Po czterosuwie model nie jest tak usmarowany olejem, tyle że większe wibracje trzeba staranniej wszystkie złącza zabezpieczyć. pzdr
capa Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nie uzywalem nigdy cztero taktow , wszystkie co uzywam to os max , slyszalem ze trzeba je czesto regulowac , no ale wkoncu musze kupic i sam sie przekonac, a te ASP to chodza ok? widze ze ceny sa duza mniejsze niz os max , jakos niebardzo wieze w inne silniki niz os max kumpel kupil super tiger i czesto ma z nim problemy ,ja nie moge powiedziec zlego slowa na os max , jesczcze nie mialem zadnych problemow z nimi a mam ich 5 .
Slawek_9000 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ja z kolei nie używałem osmaxów, jestem wychowany na ruskich silnikach, oraz chińskich samozapłonach niedziałających jako wybawienie wspominam pojawienie sie w latach 80-tych w sklepach CSH (kto dziś pamięta, co to takiego) MVVSów, to pierwsze niezawodne silniki jakie znałem. Ale koniec dygresji 4 suwy to zupełnie inna jakość obslugi silnika, nie potrzebujesz w zasadzie rozrusznika, silnik pali od kopa, nie brudzi modelu, jedna regulacja wystarcza na cały sezon. Zresztą poczytaj sobie opinie w dziale silniki. Do 4 suwa załozysz wielkie śmigło i masz duży ciąg statyczny, co dla redukcyjnych modeli jest bardzo pożądane. Ludzie raczej na ASP nie narzekają, z tego co sobie poczytałem. Zresztą OS tez teraz w ChRL robią. Co do SuperTigra, to ja mam takiego w trenerku i nie mam z nim większych kłopotów, co prawda ma on za duży ciąg jak na tę wielkość modelu i musiałem ustawić 100% exponentiala na gaz żeby nie latać tylko trymerem gazu . Wadą jego prawdziwą jest tłumik wielkości malej cysterny, którego masa to prawie połowa silnika. Sugeruję żebyś pooglądał sobie na youtube filmiki z modelami z ASP (Magnum), a zwłaszcza posłuchał gangu silnika, różnica vs 2taktów jest bardzo wyraźna. No i 2takt dużej pojemności będzie już sporo żłopał paliwska, ale to może mniej wazne dla redukcji której się tak nie tłucze jak akrobatki. pzdr
modelarz316 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jak cztero suwowe to: http://nastik.pl/asp-fs52ar-p-455.html http://nastik.pl/asp-fs61ar-p-454.html http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2818 Najlepiej by było, żeby poszukać silnika w granichch od 8 cm3 do ok. 12cm3 a moc to od 1 kw. Myśle, że te silniki, które podałem powyżej, będą pasowały. PS Czy ta cessna będzie do akrobacji, czy do czego?
capa Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 nie do akrobaci, chyba kiepski model do ostrego latania, .
choina Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 To jest zestaw, czy robisz od podstaw? Jeżeli zestaw to napisz jaki i gzie kupiłeś.
modelarz316 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Czy to balsowy, czy styropianowy statecznik? wydaje mi się, że styropianowy, ale nie jestem pewien, bo do spalinówy z takim silnikiem, z taką rozpiętością, to radziłbym zrobić balsowy nawet takie coś a najlepiej takie coś (patrz na statecznik)
capa Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 kupilem to w sklepie w detroit , ale jest taki sam i za ta sama kase w towerhobbies http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHU91&P=0 a statecznik jest z balsy. steropianowy byl by chyba zaslaby na taki duzy model .
meloow Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 piękny model "ja też kiedyś bede miał taki" czekam na oblocik twojego.
capa Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Opublikowano 3 Maja 2008 jak widac postepy jakie takie sa , mysle nad zamontowaniem mu benzyniaczka 26 cm , moze ktos podpowie jakie sa najlepsze benzyniaczki w okolicach 25 cm , myslame tez o dl 50 bo w razie kraksyprzydal by mi sie taki do akrobata , no ale to chyba zaduze na ten modelik .
capa Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Opublikowano 5 Maja 2008 widze ze sa trzy silniczki ale chyba nie ma wiekszej roznicy mioedzy nimi http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6462 albo ten tanszy http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5731 jest jesczce ten z czarnym tlumnikiem http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5787 ktory z nich jest lepszy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.