capa Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 witam skladam cessne 182 skylane rozpietosc 2 metry mam pytanko czy skaldal ktos takie cos , i jaki silnik proponuje zastosowac w niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrcedes clk Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2087 Ja bym dał ten silnik , j amam też cessnę tylko że o rozpiętości 1040mm , ale widziałem też taką jaką ty masz i latała dobrze na takim silnku do którego Ci dałem link. Proszę pisać jaki silnik i dodatkowo może być link. Linki mają taką przypadłość, że się dezaktualizują Hubert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz316 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Wystarczy ten silnik. :wink: Mój kolega latał kiedyś cesną 182 skylane o rozpiętości 1870 mm i ciągnoł jak strzała (niestety pózniej ją rozbił :'( )Mógł iść prawie cały czas pionowo do góry. Ale nie oszukujmy się, to była bardzo lekka konstrukcja. Proszę pisać jaki silnik i dodatkowo może być link. Linki mają taką przypadłość, że się dezaktualizują Hubert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nieeeeee żadne dwusuwy w makietach, kup czterosuwa choćby i ASP, niewiele większy wydatek a dźwięk będzie jakiś prawdziwy. Nie wiem ile to cudo ma ważyć, ale jakbyś się załapał na ASP90 to takiego kupisz za 400-450 z dobrą zniżką. Po czterosuwie model nie jest tak usmarowany olejem, tyle że większe wibracje trzeba staranniej wszystkie złącza zabezpieczyć. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nie uzywalem nigdy cztero taktow , wszystkie co uzywam to os max , slyszalem ze trzeba je czesto regulowac , no ale wkoncu musze kupic i sam sie przekonac, a te ASP to chodza ok? widze ze ceny sa duza mniejsze niz os max , jakos niebardzo wieze w inne silniki niz os max kumpel kupil super tiger i czesto ma z nim problemy ,ja nie moge powiedziec zlego slowa na os max , jesczcze nie mialem zadnych problemow z nimi a mam ich 5 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 ja z kolei nie używałem osmaxów, jestem wychowany na ruskich silnikach, oraz chińskich samozapłonach niedziałających jako wybawienie wspominam pojawienie sie w latach 80-tych w sklepach CSH (kto dziś pamięta, co to takiego) MVVSów, to pierwsze niezawodne silniki jakie znałem. Ale koniec dygresji 4 suwy to zupełnie inna jakość obslugi silnika, nie potrzebujesz w zasadzie rozrusznika, silnik pali od kopa, nie brudzi modelu, jedna regulacja wystarcza na cały sezon. Zresztą poczytaj sobie opinie w dziale silniki. Do 4 suwa załozysz wielkie śmigło i masz duży ciąg statyczny, co dla redukcyjnych modeli jest bardzo pożądane. Ludzie raczej na ASP nie narzekają, z tego co sobie poczytałem. Zresztą OS tez teraz w ChRL robią. Co do SuperTigra, to ja mam takiego w trenerku i nie mam z nim większych kłopotów, co prawda ma on za duży ciąg jak na tę wielkość modelu i musiałem ustawić 100% exponentiala na gaz żeby nie latać tylko trymerem gazu . Wadą jego prawdziwą jest tłumik wielkości malej cysterny, którego masa to prawie połowa silnika. Sugeruję żebyś pooglądał sobie na youtube filmiki z modelami z ASP (Magnum), a zwłaszcza posłuchał gangu silnika, różnica vs 2taktów jest bardzo wyraźna. No i 2takt dużej pojemności będzie już sporo żłopał paliwska, ale to może mniej wazne dla redukcji której się tak nie tłucze jak akrobatki. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz316 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Jak cztero suwowe to: http://nastik.pl/asp-fs52ar-p-455.html http://nastik.pl/asp-fs61ar-p-454.html http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2818 Najlepiej by było, żeby poszukać silnika w granichch od 8 cm3 do ok. 12cm3 a moc to od 1 kw. Myśle, że te silniki, które podałem powyżej, będą pasowały. PS Czy ta cessna będzie do akrobacji, czy do czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 nie do akrobaci, chyba kiepski model do ostrego latania, . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 To jest zestaw, czy robisz od podstaw? Jeżeli zestaw to napisz jaki i gzie kupiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz316 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Czy to balsowy, czy styropianowy statecznik? wydaje mi się, że styropianowy, ale nie jestem pewien, bo do spalinówy z takim silnikiem, z taką rozpiętością, to radziłbym zrobić balsowy nawet takie coś a najlepiej takie coś (patrz na statecznik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 kupilem to w sklepie w detroit , ale jest taki sam i za ta sama kase w towerhobbies http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHU91&P=0 a statecznik jest z balsy. steropianowy byl by chyba zaslaby na taki duzy model . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 piękny model "ja też kiedyś bede miał taki" czekam na oblocik twojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 jak widac postepy jakie takie sa , mysle nad zamontowaniem mu benzyniaczka 26 cm , moze ktos podpowie jakie sa najlepsze benzyniaczki w okolicach 25 cm , myslame tez o dl 50 bo w razie kraksyprzydal by mi sie taki do akrobata , no ale to chyba zaduze na ten modelik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Czy to nie jest zestaw Top Flite ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 tak to TOP FLITE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capa Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 widze ze sa trzy silniczki ale chyba nie ma wiekszej roznicy mioedzy nimi http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6462 albo ten tanszy http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5731 jest jesczce ten z czarnym tlumnikiem http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5787 ktory z nich jest lepszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.