kuba_1994 Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Jestem początkujący i mam jedno pytanie . Ile razy można taką rakietę wystrzelić? Bardzo bym prosił abyście się nieśmiali. :oops:
czhomik Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Jeżeli ją znajdziesz i wymienisz "silnik rakietowy" to rakieta jest wielokrotnego użytku