Skocz do zawartości

Sky Lady II - problem ze zlozeniem


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Witam!

 

 

Mam taki problem związany ze SKy Lady. Dokładniej to mam problem związany z jej aparaturą. Albowiem orginalny regulator mi się zepsuł więc kupiłem używany modeltronika na allegro. Jednak on nie chce poprawnie dać się zaprogramować i nie przepuszcza pełnego napięcia na silnik i silnik ma za małe obroty by Lady się wzniosła w przestworza:). Wobec tego chcę kupić sobie regulator lub regulatora http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=349 albo odbiornik http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2539 lub combo 3f http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4894. Odbiornik z tych względów , że możliwe jest ,że może żaden regler nie będzie chciał poprawnie działać z orginalnym odbiornikiem od sky lady. Myślałem także nad 3f ale mam obawy czy ten regler 3f będzie działać z tym odbiornikiem. A zależy mi na tym by silnik był inrunner by w przypadku kreta bardzo go nie uszkodzić. Może być też inny zestaw , jednak zależy mi na tym by mieć to od ręki, bo tak się złożyło ,że mam blisko do Wrocławia. Co Wy na to ?

Opublikowano

Ja zakupiłem regulator 3f i silnik 3000Kv i działa wyśmienicie. SL pięknie pruje pod górę, ani silnik ani regulator się nie grzeje. Outrunner, ale zabezpieczyłem go kawałkiem plastiku z opakowania CD i po krecie śmiga dalej. W tym miejscu pragnę podziękować użytkownikowi piejar za "namówienie" mnie na silnik bezszczotkowy. Działa super i naprawdę można polatać. Pozostało mi tylko wzmocnić statecznik, bo po lądowaniu pękło mocowanie.

Opublikowano

neato8 - kupuj to combo. Drogie ale w miarę markowe. Odbiornik w SL jest dobry - używam go w różnych modelach. Nie ładuj kasy w nic szczotkowego. Akumulator możesz zostawić ten, który masz tylko odpowiednio skonfiguruj regulator.

Opublikowano

No właśnie tylko pytanie czy ten regulator będzie normalnie funkcjonować. bo jak pisałem to ten modeltronika nie chce dać się zaprogramować ale doszedłem do wniosku ,że to chyba jednak jego wina a nie odbiornika. A pakiet kupiłem sobie sharka 1100mah.

Opublikowano

Regulator powinien normalnie współpracować z odbiornikiem. Jeżeli serwa Ci działają to regulator też musi. Oryginalnego regla ze SL nie dało się (chyba) programować . To był czysty analog. Może w tym drugim nie miałeś ustawionego zakresu przepustnicy? Masz do niego jakąś instrukcję?

Opublikowano

No to był raczej analog i takie reglery znacznie bardziej lubię od cyfrówek. Ten modeltronika to cyfrowy i hamulce i ilość celi ustawia się poprzez wyliczenie mignięć diodami , kolejno trzeba przechylić drążek gazu by to zatwierdzić. Instrukcję mam. By zaprogramować robię wszystko tak jak należy. Najpierw trzeba podłączyć baterię "płaską" do odbiornika. Diody zapalają się chyba na 3 s (nie pamiętam, nie mam przy sobie tej instrukcji bo właśnie jestem we Wrocławiu przez kilka dni). I tak też się dzieje. Dalej trzeba przywrócić normalne zasilanie układu i wtedy diody mają zapalić się na 10 s. jednak tak się nie dzieje , wobec czego próbuję ten pierwszy krok z tą płaską bat jednak za każdym razem nic się nie da zaprogramować. Może to jest z tego powodu ,że w instrukcji jest napisane ,że regler jest na NiCd a ja mam NiMh ale raczej to nie jest problemem.

 

 

P.S Jeszcze tylko poszukam w necie czy ten regler od tego combo jest analogowy czy cyfrowy bo jak cyfrowy to nawet się go nie tykam :).

 

 

edit

 

z tego co udało mi się ustalić to regler od tego combo to jest Jeti eco , które programuje się tak samo jak Jeti jes czyli zworkami.

Opublikowano

Kolega jakiś zabobonny jest. Dyć cyfrowe lepsze od analogowego a kuń to przeżytek. Między NiCd a NiMH od strony regulatora jest niewielka różnica. Jeti to dobry sprzęt i nie trzeba się go bać. Jak ja 40 letni dziadek opanowałem programowanie z pipkaniem to co dopiero taki młody informatyk. Albo o mało co informatyk :D . Bo dzisiaj prawie każdy to informatyk :devil:

Opublikowano

Zabobonny to nie, ale przygoda z tym reglerem Modeltronika powoduje, że wolę się upewnić czy dany regulator da się programować z tą aparaturą od SL.

Opublikowano

Dzięki wielkie za porady. Jednak z ojcem doszliśmy to wniosku ,że póki co to pobawimy się sky lady ze szczotkami, a gdy skończę budowę ślizgu eco 400 kupię sobie ten zestaw combo. Kupiłem regler jeti jes 030 oraz łopatki do śmigła graupner cam folding prop 8x4,5 . Trochę duże ale jak będzie za duże to poczeka na bezszczotkę :)

Opublikowano

Nie jestem zbyt obeznany w tej tematyce, ale akurat regulator który ja posiadam sam wykrywa jakie ma ogniwa, wyłącza silnik przy spadku napięcia, nie kręci silnikiem zaraz po włożeniu aku itp cuda na kiju. Ruszył od razu bez jakiejkolwiek regulacji. Może poszukaj czegoś takiego i zakup bezszczotkę - naprawdę warto. Nawet jak SL wytłuczesz to użyjesz tego silnika do innych maszyn.

Opublikowano

Witam jestem tu nowy wiec pozdrawiam wszystkich modelarzy. mam kilka pytan odnosnie modelu sky lady . jaki tam jest silnik , jaki mozna do niego zastosowac regulator bo niestety i silnik iregulator splonely po jednym krecie .Cekaw jestem czy mozna by wtym modelu zamontowac silnik bezszczotkowy ale z bateria 1100nimh,no iza ile . Amoze silnik szczotkowy jakis lepszy niz fabryczny ?? .Jak ktos mi odpowie bede bardzo wdzieczny.

Opublikowano

Witam poczytalem troche i stwierdzilem ze kupie silnik taki jak byl w sky lady na poczatku , regulator kupilem Jeti Jes 020 plus ,ale oco chodzi z tymi zworkami hamulcami itp.wtych regulatorach jak go ustawic do bateri 1100nimh.jak mi ktos odpowie to z gory dzieki.

Opublikowano

Jak kupiłeś to kupiłeś :roll:

Hamulec jest po to, żeby w czasie lotu ślizgowego nie kręciło Ci się śmigło. Powoduje to hamowanie. Reszta to dopasowanie reg do aku. Czyli wybierz NiMH i liczbę cel jeżeli nie ma autodetekcji

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz , ale slowa cyt. jak kupiles to kupiles chyba mowia ze to nie byl dobry pomysl . co by trzeba kupic aby ten model mial wieksza moc i byl szybszy . To pytanie na przyszlosc gdyz mam na razie zbyt mala wiedze na ten temat . Moje latanie to rozbity Fast za 160 zl gowniany helikopter za iles tam corsair za 300(tez do bani)i Sky lady niezle latala (tylko te slupy) musze szybko ja naprawic i wylatac pare godzin a potem co???.W co wejsc ?? Moze makiety z wojny??

Opublikowano

jarro jak już wylatasz kilkanaście godzin to idz w kombaty bo widać ze nie żal Ci ani kasy ani rozbitych modeli a w kombacie to podstawa :devil:

 

a zresztą to odrazu mozesz iśc w komabty to tam latanie to jeden wielki haos wiec nikt nie zauważy że nie umiesz super latać :rotfl:

Opublikowano

jarro - jakbyś spytał to bym Ci odradził zakup regulatora do silnika szczotkowego. Nie mam doświadczeń w tunowaniu napędu szczotkowego do SL. Wymieniłem go na bezszczotkowy i jest OK. Co do wchodzenia - zależy co lubisz. Jak szybkość i akrobacje to jakieś 3D lub combat. Ja lubię szybowce i pójdę w tym kierunku, choć mam też inne modele.

Opublikowano

Witam a co myslicie o spitfire z firmy parkzone co prawda 3 kanaly ale na poczatek by sie nadawal. a moze jakis arf zII wojny , bo tak mysle ze podobaja mi sie makiety,ale nie wiem czy latwo nauczyc sie tym latac

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.