Gość Kamyczek_RC Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Jak ktoś ma ochotę zapraszamy dziś na trening do 20m/s Kamerka i aktualny stan www.strimeo.pl znajdziecie kamerę i prognozę online o ile jeszcze ich nie urwało
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Na górce stawiło się 4 pilotów tzn. Ja ,Jurek ,Bogusław i Karol i w tym składzie wylataliśmy wszystko , mimo że wiatr wiał nadal o 17:15 wylądowałem po swoim ostatnim locie a słońce uciekło za horyzont z obawy o trafienie jednym z modeli . Słaba widoczność nie pozwoliła kontynuować dalszych lotów modele nie miały dodatkowego oświetlenia . W trakcie lotów sprawdziłem kilka konfiguracji wagi i ustawień wiatr wiał od 12 do 19 m/s zmieniając kierunek co powodowało lewą odchyłkę i chwilami latało się bardzo ciężko bo na stoku pojawiał się mocna turbulencja szarpiąca modelem po kilka metrów w górę i w dół . Mój respect w trakcie lotów woził na pokładzie od 1800g do 2400g ołowiu co dawało końcową wagę w zakresie od 3900g do 4500g . Jedno co należy zauważyć to najbardziej krytycznymi momentami tej zabawy były lądowania jednak tym razem mimo trudnych warunków wszystkie zakończyły się bezawaryjnie . Pozostaje mi więc namówić do odwiedzin tego miejsca w celu zasmakowania lotów zboczowych a także spróbowania żurku , szarlotki i świetnej kawy i wielu innych specjałów serwowanych w barze HEXA . 1
Viader Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Ja się dzisiaj nawyżywałem lepiej niż w zeszły weekend Z krótką przerwą w knajpie
janegab Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Na górce stawiło się 4 pilotów tzn. Ja ,Jurek ,Bogusław i Karol i w tym składzie wylataliśmy wszystko , mimo że wiatr wiał nadal o 17:15 wylądowałem po swoim ostatnim locie a słońce uciekło za horyzont z obawy o trafienie jednym z modeli . Słaba widoczność nie pozwoliła kontynuować dalszych lotów modele nie miały dodatkowego oświetlenia . W trakcie lotów sprawdziłem kilka konfiguracji wagi i ustawień wiatr wiał od 12 do 19 m/s zmieniając kierunek co powodowało lewą odchyłkę i chwilami latało się bardzo ciężko bo na stoku pojawiał się mocna turbulencja szarpiąca modelem po kilka metrów w górę i w dół . Mój respect w trakcie lotów woził na pokładzie od 1800g do 2400g ołowiu co dawało końcową wagę w zakresie od 3900g do 4500g . Jedno co należy zauważyć to najbardziej krytycznymi momentami tej zabawy były lądowania jednak tym razem mimo trudnych warunków wszystkie zakończyły się bezawaryjnie . Pozostaje mi więc namówić do odwiedzin tego miejsca w celu zasmakowania lotów zboczowych a także spróbowania żurku , szarlotki i świetnej kawy i wielu innych specjałów serwowanych w barze HEXA . Warunki światowe już tyle razy się wybieram..
Rekomendowane odpowiedzi