Skocz do zawartości

SJeżów Sudecki Góra Szybowcowa


Gość Kamyczek_RC

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kamyczek_RC

Na górce stawiło się 4 pilotów tzn. Ja ,Jurek ,Bogusław i Karol i w tym składzie wylataliśmy wszystko , mimo że wiatr wiał nadal o 17:15 wylądowałem po swoim ostatnim locie a słońce uciekło za horyzont z obawy o trafienie jednym z modeli ;) . Słaba widoczność nie pozwoliła kontynuować dalszych lotów modele nie miały dodatkowego oświetlenia . W trakcie lotów sprawdziłem kilka konfiguracji wagi i ustawień wiatr wiał od 12 do 19 m/s zmieniając kierunek co powodowało lewą odchyłkę i chwilami latało się bardzo ciężko bo na stoku pojawiał się mocna turbulencja szarpiąca modelem po kilka metrów w górę i w dół . Mój respect w trakcie lotów woził na pokładzie od 1800g do 2400g ołowiu co dawało końcową wagę w zakresie od 3900g do 4500g . Jedno co należy zauważyć to najbardziej krytycznymi momentami tej zabawy były lądowania jednak tym razem mimo trudnych warunków wszystkie zakończyły się bezawaryjnie . Pozostaje mi więc namówić do odwiedzin tego miejsca w celu zasmakowania lotów zboczowych a także spróbowania żurku , szarlotki i świetnej kawy i wielu innych specjałów serwowanych w barze HEXA .

post-1785-0-34347900-1416167464_thumb.jpg

post-1785-0-01558700-1416167489_thumb.jpg

post-1785-0-11866600-1416167515_thumb.jpg

post-1785-0-95630800-1416167537_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na górce stawiło się 4 pilotów tzn. Ja ,Jurek ,Bogusław i Karol i w tym składzie wylataliśmy wszystko , mimo że wiatr wiał nadal o 17:15 wylądowałem po swoim ostatnim locie a słońce uciekło za horyzont z obawy o trafienie jednym z modeli ;) . Słaba widoczność nie pozwoliła kontynuować dalszych lotów modele nie miały dodatkowego oświetlenia . W trakcie lotów sprawdziłem kilka konfiguracji wagi i ustawień wiatr wiał od 12 do 19 m/s zmieniając kierunek co powodowało lewą odchyłkę i chwilami latało się bardzo ciężko bo na stoku pojawiał się mocna turbulencja szarpiąca modelem po kilka metrów w górę i w dół . Mój respect w trakcie lotów woził na pokładzie od 1800g do 2400g ołowiu co dawało końcową wagę w zakresie od 3900g do 4500g . Jedno co należy zauważyć to najbardziej krytycznymi momentami tej zabawy były lądowania jednak tym razem mimo trudnych warunków wszystkie zakończyły się bezawaryjnie . Pozostaje mi więc namówić do odwiedzin tego miejsca w celu zasmakowania lotów zboczowych a także spróbowania żurku , szarlotki i świetnej kawy i wielu innych specjałów serwowanych w barze HEXA .   Warunki światowe już tyle razy się wybieram.. ;) 

  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.