Mortez Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam jestem początkującym modelarzem i jako mój pierwszy model zrobię piper j3cub ale nigdzie nie mogę znaleźć planów i bardzo proszę jeżeli ma ktoś plany pipera j3 cuba średniej wielkości proszę o plany aha rozmiaru takiego jak tu http://pl.youtube.com/watch?v=tEQlA0kf3n8&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 podaj e-mail to wyśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortez Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 adam.nowicki@poczta.fm z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mortez Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 hej prosze o inne plany z planów baczka nic nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 wysłałem ci plany z których sam robiłem Piperka myślę ze są czytelne:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Ja moglbym tez prosic? Sprawdze czy czytelne.. :rotfl: Baxter dubik@orange.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 poszło są to plany gotowe do druku w .pdf ("electric orange") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 kosa czy moglbys mi tez wyslac te plany? Bylbym bardzo wdzieczny xD k00ba@poczta.onet.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...