Edge3644 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jak w temacie. Latam na paliwie 20% nitro jako std, w moich wszystkich silnikach. Ktory z powyzszych da najlepsze rezultaty w 3D? Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 YAMADA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pa_Czyz Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Zdecydowanie YS, dysponuje dużą mocą od niskich obrotów, a na wysokich dorównuje lub nawet przewyzsza ciągiem OS160FX. No i ten głos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge3644 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Nabylem w rezultacie OS160FX i YS140S. Dotarlem je w tym tygodniu. Oba sa w identycznych Giles G-202 27%. OS- smiglo APC 17x8, paliwo FAI, YS-smiglo APC 16x10, paliwo 15%nitro. Wykonalem po kilka lotow kazdym modelem. OS ciagnie zdecydowanie lepiej, szczegolnie przy calkowicie otwartej przepustnicy. Podobie jak moj stary Saito 180, ktory jest w takim samym Giles G-202. Dzwiek YS rzeczywiscie jest niepowtarzalny, chociaz po zmianie std. tlumika w OS na tlumik Super Tigre 3250, OS na malych i sredich obr. ma dzwiek jak Kawasaki Enduro KLX450R. Przyspieszenie OS z zawisu jest tez imponujace. Niestety OS jest sporo ciezszy od YS i Saito. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.