Skocz do zawartości

Tania aparatura tylko do symulatora

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jako, że przygodę z RC dopiero zaczynam i nie chcę inwestować kasy w cały komplet, który w przypadku braku "bakcyla" trzeba będzie potem sprzedać to poszukuje aparatury jedynie do podpięcia pod symulator (docelowo też się przyda dodatkowa aparatura do katowania na symulatorze). Mam w rodzinie starą wersję Realflight chyba w wersji G4 czy coś takiego łącznie z kablami z kompletu, z której mogę korzystać ale potrzebuje do tego jakiejś aparatury.

Pytanie co wybrać ? Jeżeli symulator będzie kompatybilny z moimi umiejętnościami :) to na start w planach jest Pioneer 1400 lub coś podobnego + lepsza aparatura, pewnie Turnigy 9x.

Wiem, że pytań podobnych było wiele bo poczytałem trochę forum ale jestem kompletnie zielony w tym temacie i nie chcę zgadywać.

Czy coś w okolicy 200zł:

http://hobbyking.com/hobbyking/store/__47080__HobbyKing_HK6S_2_4Ghz_FHSS_6Ch_Tx_Rx_White_Mode_2_.html

http://hobbyking.com/hobbyking/store/__9042__Hobby_King_2_4Ghz_6Ch_Tx_Rx_V2_Mode_2_.html - do tego potrzebny dodatkowy kabel do programowania czyli wychodzi drożej niż poprzednia propozycja ?

czy może coś używanego np. 6ch E-sky ? tylko ceny używek też są w okolicach 150zł więc może lepiej nowe HK ?

Z góry dzięki  za pomoc.

Opublikowano

Powinno być jak najtaniej tak, żeby poźniej więcej zostało na ewentualny sprzęt docelowy.

Niby taniej niż Tunigy ale to jednak ~250zł

Zastanawiam się czy do samego symulatora nie znajdę czegoś w okolicy 100zł ? na allegro trochę tego jest ale nie chcę kupować w ciemno bo kompletnie się na tym nie znam.

Opublikowano

E_Sky 4ch kupisz za 5 dych na allegro a nawet na niej spokojnie polatasz na początek (paręset metrów zasięgu, podstawowe 4 kanały, 35 mHz).