Filo1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 CześćOstatnio zaginął mój RadJet na sterydach no i został pewien niedosyt. Planuję na koniec sezonu (tak wiem wcześniej piszę post) złożyć funjeta na 6s. Celuję w moc około 1000w, i teraz pytanie o silnik. ok 2200kv i większe śmigło (nie wiem czy in lub out runner) albo inrunner ~3000kv i więcej z mniejszym śmigłem. Widziałem na zagranicznym forum setup takiego modelu robiący ok 300km/h i zaskoczyło mnie w nim że miał śmigło 7x6 (lub coś podobnego) i silnik 2xxx kV. Do tej pory myślałem że do takich modeli tylko małe śmigło i dużo kv. Jak to jest Założę się że inrunnery się bardzo grzeją więc mnie to martwi . Dzięki
Filo1 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 można zamknąć, już sam ogarnąłem wszystko przeszukałem zagraniczne fora gdzie ludzie przedstawiali swoje konfigurację i doszedłem do wniosku iż pójdę w stronę mniejszych obrotów a większego śmigła,bo po prostu nikt nie używał wysokiego kv i mniejszego śmigła (przy mocach ok 1000W) w swoich szybkich konfiguracjach. Myślałem o czymś pokroju Turnigy SK3 Fandrive - 3659-1900kv i jakimś reglu ok 150A, ze śmigłem na początek 6x4 a później 6x6.
Rekomendowane odpowiedzi