Filo1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 CześćOstatnio zaginął mój RadJet na sterydach no i został pewien niedosyt. Planuję na koniec sezonu (tak wiem wcześniej piszę post) złożyć funjeta na 6s. Celuję w moc około 1000w, i teraz pytanie o silnik. ok 2200kv i większe śmigło (nie wiem czy in lub out runner) albo inrunner ~3000kv i więcej z mniejszym śmigłem. Widziałem na zagranicznym forum setup takiego modelu robiący ok 300km/h i zaskoczyło mnie w nim że miał śmigło 7x6 (lub coś podobnego) i silnik 2xxx kV. Do tej pory myślałem że do takich modeli tylko małe śmigło i dużo kv. Jak to jest Założę się że inrunnery się bardzo grzeją więc mnie to martwi . Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filo1 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 można zamknąć, już sam ogarnąłem wszystko przeszukałem zagraniczne fora gdzie ludzie przedstawiali swoje konfigurację i doszedłem do wniosku iż pójdę w stronę mniejszych obrotów a większego śmigła,bo po prostu nikt nie używał wysokiego kv i mniejszego śmigła (przy mocach ok 1000W) w swoich szybkich konfiguracjach. Myślałem o czymś pokroju Turnigy SK3 Fandrive - 3659-1900kv i jakimś reglu ok 150A, ze śmigłem na początek 6x4 a później 6x6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi