ZdalneHobby.pl Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Witam, Oferujemy pracę na stanowisku sprzedawcy w nowopowstałym sklepie internetowym związanym z modelarstwem RC. Praca jest wykonywana wyłącznie zdalnie. Do zakresu obowiązków należeć będzie: Wszelkiego rodzaju kontakt z klientem przy użyciu maila i telefonu. Wprowadzanie ewentualnych zamówień złożonych drogą telefoniczną do systemu. Wymagania: Rozbudowane umiejętności interpersonalne, Wysoka komunikatywność. Podstawowa wiedza w zakresie modelarstwa RC (Nie szukamy technika i specjalisty od spraw wszelakich, lecz raczej handlowca odpowiedzialnego za kontakt z klientami z zacięciem modelarskim, dzięki czemu będzie wiedział, co sprzedaje Klienci nie zadają zazwyczaj pytań technicznych, zdecydowanie częściej pytają np. o dostępność, czas realizacji czy koszt zamówienia.) Czas pracy: wymagana dyspozycyjność od 9:00 do 17:00, lecz samo wykonywanie pracy zajmuje około godzinę dziennie. Dla osób obawiających się, że ich zapytania mogą wykraczać poza ich wiedzę modelarską - konsultant otrzyma numer do hurtowni, gdzie posiadają rozległą wiedzę na temat sprzedawanych przedmiotów. Załóżmy, że klient dzwoni z pytaniem, na które nie zna się odpowiedzi - w takiej sytuacji można poprosić Klienta o wstrzymanie się na kilka-kilkanaście minut, a konsultant w międzyczasie kontaktuje się z hurtownią i uzupełnia wiedzę CV i ewentualne pytania proszę przesyłać na kontakt@zdalnehobby.pl Z poważaniem, Bartłomiej Tokarski Prosimy nie odpowiadać w tym temacie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi