Skocz do zawartości

Oferta pracy w sklepie modelarskim


ZdalneHobby.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Oferujemy pracę na stanowisku sprzedawcy w nowopowstałym sklepie internetowym związanym z modelarstwem RC. Praca jest wykonywana wyłącznie zdalnie.

 

Do zakresu obowiązków należeć będzie:

  • Wszelkiego rodzaju kontakt z klientem przy użyciu maila i telefonu.
  • Wprowadzanie ewentualnych zamówień złożonych drogą telefoniczną do systemu.
 

Wymagania:

  • Rozbudowane umiejętności interpersonalne,
  • Wysoka komunikatywność.
  • Podstawowa wiedza w zakresie modelarstwa RC (Nie szukamy technika i specjalisty od spraw wszelakich, lecz raczej handlowca odpowiedzialnego za kontakt z klientami z zacięciem modelarskim, dzięki czemu będzie wiedział, co sprzedaje   :) Klienci nie zadają zazwyczaj pytań technicznych, zdecydowanie częściej pytają np. o dostępność, czas realizacji czy koszt zamówienia.)
 

Czas pracy: wymagana dyspozycyjność od 9:00 do 17:00, lecz samo wykonywanie pracy zajmuje około godzinę dziennie.

 

Dla osób obawiających się, że ich zapytania mogą wykraczać poza ich wiedzę modelarską - konsultant otrzyma numer do hurtowni, gdzie posiadają rozległą wiedzę na temat sprzedawanych przedmiotów. Załóżmy, że klient dzwoni z pytaniem, na które nie zna się odpowiedzi - w takiej sytuacji można poprosić Klienta o wstrzymanie się na kilka-kilkanaście minut, a konsultant w międzyczasie kontaktuje się z hurtownią i uzupełnia wiedzę  :)

 

CV i ewentualne pytania proszę przesyłać na kontakt@zdalnehobby.pl

 

Z poważaniem,

Bartłomiej Tokarski

 

Prosimy nie odpowiadać w tym temacie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.