Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od niedawna buduje quada 250 i moje pytanie brzmi jak zaprogramować regulator redox 20a http://www.rctrax.pl/regulator-redox-20a/10444/

kartą http://www.rctrax.pl/regulator-redox-20a/10444/

aby latały z cc3d i

silnikami http://www.myrcmart.com/rcx-h18066-2400kv-micro-outrunner-brushless-motor-best-for-200300-frame-accepting-preorder-now-p-7990.html

pod 3s 2200mah lipol z góry dzięki za odpowiedź

 

Opublikowano

Z tego co pamiętam to wystarczy podłączyć regulator do silnika i baterii, wpiąć kabel sygnałowy do karty w taki sposób jak pokazane  czyli  bialy po prawo czarny po lewej i bawić się tymi  pstryczkami na dole. Wystarczy zobaczyć w instrukcji  jaka funkcja za co odpowiada i dasz rade.

 

Opublikowano

Nawiasem mówiąc obawiam się, że ten regiel średnio żeby nie powiedzieć słabo nadaje się do takiego quada. Druga sprawa, że w jego poczwórnej cenie jest 4in1 simonK 10A a kolejna rzecz to taka, że za duży moim zdaniem. Zdjęcie jak podpiąć masz przecież na stronie sklepu, jedyne co ustaw to cut-off na jakiś rozsądny poziom a reszty nie ruszaj bo nie ma takiej potrzeby.

Opublikowano

no więc jak moglibyście jeszcze powiedzieć jak to po ustawiać to by było fajnie 

Hamulec: Włączony / Wyłączony (domyślnie) 

 

 Typ akumulatora: NiMH + NiCD / LiPo + LiIon (domyślnie)     zostawiam
   

 

Sposób odcięcia przy niskim napięciu: Redukcja mocy (domyślne) / "twarde" odcięcie zasilania     zostawiam
   

 

Progi odcinania napięcia: niski, średni, wysoki (LiPo 2,8V / 3,0V / 3,2V / celę; NiMH 0% / 60% / 65% woltażu początkowego)        średni czy niski?
   

 

Kąt wyprzedzenia (Timing silnika)  (niski/średni/wysoki)          tutaj co?
   

 

Krzywa startu: Bardzo miękka / miękka (domyślne) / liniowa       zostawiam
   

 

Tryb lotu (Governor): Lotniczy (domyślny) / Helikopterowy    helokopterowy?
   

 

Kierunek pracy silnika: regularny (domyślne) / wsteczny       zostawiam    tak ma być mniej więcej?

Opublikowano

Po

1.Ten typ regulatora nie ma hamulca zwalnia tylko obroty  i za chiny nie ustawisz żeby silnik się zatrzymał.

 

2. trochę za duże jak na 250 tam wystarczają regulatory 10 - 12 A

Opublikowano

Z Banggood zamawialem emaxy 12A z softem SimonK za 25 zł sztuka. Dobrym posunięciem w tym wypadku byłoby albo zmiana ramy na większą jak masz silniki dobrane do regli a jak nie to wymień regulatory na mniejsze bo rzeczywiście te 20A dużo za duże są, dodajesz tylko gramów, które źle wpływają na właściwości lotne jak i sam czas lotu( wcześniej nie zwróciłem uwagi ma to ze chodzi o 250 ramę). Bateria tez mogła by być mniejsza, 1500mAh albo nawet 1300 optymalna jest. Wiec widzisz juz ze masz ponad połowę rzeczy potrzebnych do obrotu do większej ramy dobranych.

Opublikowano

W sprawie baterii to akurat taką mam z motoszybowca i aktualnie leci 1500mah a regle kupiłem po dyszce od kumpla więc nie narzekam. Chodzi o to żeby poleciał a potem pomyśle o reszcie, a ustawienia w miare dobre na górze podałem? coś zmienić?

Opublikowano

Powiem tak, że na razie nie zmieniaj nic i zobacz  co wyjdzie ;p   wiadomo, że  regiel na LiPo ustawiony a reszte bym zostawił w domyślnych i zobaczył co wyjdzie bo zmienić możesz w każdej chwili.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Musisz połączyć razem plusy i razem minusy 4-ech regulatorów, weź sobie 2 kawałki miedzianej blaszki i do każdej dolutuj tak jak Ci pasuje a później do każdej dolutujesz kabel z gniazdem pod pakiet, chyba najprostszy sposób. To zależy jak sobie te regle umieścisz w ramie. Kontroler zasilać najlepiej z jednego regla, z 3-ech wypinasz sobie plusa przy wtyczce.

Opublikowano

no więc tak podłączam 3 kable [1] do silników i lutuje wszystkie plusy i minusy [2] do 2 blaszek i do blaszek lutuje po 1 kablu do baterii kabel [3] wpinam do kontrolera i z jednego z 4 kabli [3] wypinam plusa i podpinam ten biały kabelek do kontorlera tak?

post-17227-0-14317300-1435413246.png

Opublikowano

Dokładnie to zrób tak: 

1.  te kable podpinasz do silników
2.  odlutuj wtyczkę T-deans  i masz  dwa osobne kable. Czerwone  lutujesz razem tak jak to opisał kolega wyżej do blaszki  albo po prostu ze sobą  i  do tego czerwony kabel do baterii. Z czarnymi robisz podobnie. 
3. Tu od pierwszego silnika wpinasz do kontrolera komplet 3 kabelków, z trzema kolejnymi postępujesz tak, że środkowy kabel wypinasz z wtyczki i podłączasz tak do kontrolera z dwoma kablami. 

  • Lubię to 1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.