Gość Anonymous Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam wszystkich ;] Jestem tu nowy, interesuję się modelarstwem (uwaga) od dziś :devil:. Czyli jak łatwo się domyśleć jestem zielony:] Zainteresowanie moje wzięło się z tego, że widziałem na allegro helikoptery zdalnie sterowane i sobie pomyślałem: "... kurde za moich czasów nie było takich zabaweczek...". Na forum zarejestrowałem się dlatego, że chciałbym: - dowiedzieć się co nie co zanim wydam pierwsze poważne pieniądze - poznać fajnych ludzi, którzy mimo wieku też lubią zabaweczki:] To wszystko, jeśli ktoś ma do mnie jakieś pytanie - proszę się nie krępować... Raczej jestem otwarty i coś takiego jak powaga :lol2: nie wchodzi w grę Pozdrawiamkesuba P.S. Dopisałbym jeszcze coś o sobie ale już dałem wyślij :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam. Uzupełnij avatar i bedzie git. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 uhm, ale avatar z Tobą, a nie z ładną panienką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 uhm, ale avatar z Tobą, a nie z ładną panienką i do tego pół nagą... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 haa nie dam swojego:P Po co? A panienka ładna:] i nie da się być pół nago a pół nie... ta pani jest ubrana - skromnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...