Jaanek Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Witam. Związku z nadchodzącym sezonem halowym postanowiłem wzbogacić moją, ,flotę" o nowego akrobata halowego. W tym celu kupiłem model Robina Trumppa w hacker motor shop o interesującej nazwie eraser v3 z epp 6mm. Artykuł I Po dotarciu i rozpakowaniu paczki moim oczom ukazał się kompletny zestaw zawierający wycięty i pomalowany model z fabrycznie zrobionymi zawiasami oraz torebka z dźwigienkami i innymi drobnostkami. Zacząłem więc budowę. Standardowo na początek wkleiłem wzmocnienia w postaci płaskowników (na uhu pora) zgodnie z zaleceniami dołączonej (kolorowej instrukcji). Po tej czynności posmarowałem spoilery oraz dolną część kadłuba kupionyn w hk klejem foam glue (fotka ), spasowałem po czym odstawiłem na noc do wyschnięcia. Artykuł II Po wspomnianym, ,przestoju " zabrałem się do dalszego wzmacniania modelu tym razem też standard - zastrzały i kratownica z pręcików węglowych (klejone Ca lub bellizel) Następnie przyszedł czas na dźwigienki, tu ciekawa rzecz - dźwigienki wkleiamy z płaskownikiem (fotka). Do dźwigienkami montujemy snapy. Następnie wklejamy serwa. Ja zastosowałem: Futaba 3154 na kierunek i lotki Ds318 na wysokość Silnik na razie zostanie tajemnicą (będzie o nim inny artykuł ) Do serw też mocujemy snapy. Waga modelu 63g bez serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaanek Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Artykuł III Budowa układu napędowego. Na początek pragnąłbym wyjaśnić na czym ma polegać wcześniej wspomniana niespodzianka. Otóż model będzie wyposażony w system vpp, czyli system umożliwiający odwrócenie ciągu, zrobiony przez mamo. Budowę rozpocząłem od przyklejenia serwa (DS47s) do węglowego łoża. Następnie przygotowaniu i wklejeniu przegubów kulowych mających za zadanie umożliwić skręcanie całego układu na boki (spięte z kierunkiem). Następnie przyszła pora na przyklejenie silnika (AXI 2203/40 vpp). Potem przygotowałem prop saver umożliwiający sterowniem kątem łopat (foto). Pozostało tylko skręcić całość i zamontować dźwigienke do sterowania układem. Serwo i całą resztę wzmocniłem sznurkiem. Wszytko klejone na CA. Tylko w główce użyłem żywicy. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaanek Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Artykuł IV Na początek pragnę wspomnieć, że poprzedni silnik jest za słaby, więc zmieniłem go na AXI 2204/54 (śmigła z 8 na 9 calowe 3s) W tym artykule pragnę wspomnieć o wykończeniu, czyli domątowaniu ostatniego spoilera na końcówce skrzydła. Model został doposażony w odbiornik i przygotowany do obrotu (także vpp). Jeśli byłby ktoś zainteresowany jak takie vpp,, zaprogramować " w aparaturze Jeti to służę pomocą. Pozostaje czekać do jutra na oblot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi