Skocz do zawartości

Eraser v3


Jaanek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Związku z nadchodzącym sezonem halowym postanowiłem wzbogacić moją, ,flotę" o nowego akrobata halowego. W tym celu kupiłem model Robina Trumppa w hacker motor shop o interesującej nazwie eraser v3 z epp 6mm.

Artykuł I

Po dotarciu i rozpakowaniu paczki moim oczom ukazał się kompletny zestaw zawierający wycięty i pomalowany model z fabrycznie zrobionymi zawiasami oraz torebka z dźwigienkami i innymi drobnostkami.

Zacząłem więc budowę. Standardowo na początek wkleiłem wzmocnienia w postaci płaskowników (na uhu pora) zgodnie z zaleceniami dołączonej (kolorowej instrukcji). Po tej czynności posmarowałem spoilery oraz dolną część kadłuba kupionyn w hk klejem foam glue (fotka ), spasowałem po czym odstawiłem na noc do wyschnięcia.

b113889dcf0d6edb60d0b97128d3803c.jpg

Artykuł II

Po wspomnianym, ,przestoju " zabrałem się do dalszego wzmacniania modelu tym razem też standard - zastrzały i kratownica z pręcików węglowych (klejone Ca lub bellizel) Następnie przyszedł czas na dźwigienki, tu ciekawa rzecz - dźwigienki wkleiamy z płaskownikiem (fotka). Do dźwigienkami montujemy snapy. Następnie wklejamy serwa. Ja zastosowałem:

Futaba 3154 na kierunek i lotki

Ds318 na wysokość

Silnik na razie zostanie tajemnicą (będzie o nim inny artykuł )

Do serw też mocujemy snapy.

Waga modelu 63g bez serw.

0610c8d73245f9058fb2a8a74d68b82c.jpgfddabc1a28982bbab7fd3b7840e7a5b7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł III

Budowa układu napędowego.

Na początek pragnąłbym wyjaśnić na czym ma polegać wcześniej wspomniana niespodzianka. Otóż model będzie wyposażony w system vpp, czyli system umożliwiający odwrócenie ciągu, zrobiony przez mamo.

Budowę rozpocząłem od przyklejenia serwa (DS47s) do węglowego łoża. Następnie przygotowaniu i wklejeniu przegubów kulowych mających za zadanie umożliwić skręcanie całego układu na boki (spięte z kierunkiem).

Następnie przyszła pora na przyklejenie silnika (AXI 2203/40 vpp). Potem przygotowałem prop saver umożliwiający sterowniem kątem łopat (foto). Pozostało tylko skręcić całość i zamontować dźwigienke do sterowania układem. Serwo i całą resztę wzmocniłem sznurkiem. Wszytko klejone na CA. Tylko w główce użyłem żywicy.

post-18340-145029702125_thumb.jpgpost-18340-145029703577_thumb.jpgpost-18340-145029705019_thumb.jpg

 

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł IV

Na początek pragnę wspomnieć, że poprzedni silnik jest za słaby, więc zmieniłem go na AXI 2204/54 (śmigła z 8 na 9 calowe 3s)

W tym artykule pragnę wspomnieć o wykończeniu, czyli domątowaniu ostatniego spoilera na końcówce skrzydła. Model został doposażony w odbiornik i przygotowany do obrotu (także vpp). Jeśli byłby ktoś zainteresowany jak takie vpp,, zaprogramować " w aparaturze Jeti to służę pomocą. Pozostaje czekać do jutra na oblot.post-18340-145056524059_thumb.jpgpost-18340-145056525049_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.