adam49 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Witam . w czasie regulacji niskich obrotów po wstępnym docieraniu trafiłem na takie ustawienie iglicy przy którym silnik pracował na wolnych obrotach z całkowicie zamkniętą przepustnicą . Nie wiem czy tak powinno być . Czy wolne obroty powinny być ustawione przy lekkim otwarciu przepustnicy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 tak powinno byc. W przepustnicy jest maly otwor, ktory daje powietrze do pracy na wolnych obrotach. Wolne obroty powinny byc na calkowicie zamknietej przepustnicy. Tak samo odpalanie na zamknietej przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam49 Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 tak powinno byc. W przepustnicy jest maly otwor, ktory daje powietrze do pracy na wolnych obrotach. Wolne obroty powinny byc na calkowicie zamknietej przepustnicy. Tak samo odpalanie na zamknietej przepustnicy. Ale czy to dotyczy równierz docierania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Tak. Generalnie dociarajac juz kilka silników benzynowych, nigdy nie ruszalem iglic w gazniku. Jakas regulacja to juz po docieraniu i pierwszych lotach. Podczas docierania dl100 zauwazylem ze majac chociaz minimalnie uchylona przepustnice, nie bylem w stanie odpalić silnika z ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi