Skocz do zawartości

Dobry wieczór, dobry dzień...


mihu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Jestem amatorem-dłubaczem, który ostatnimi czasy skierował swój wolny czas w kierunku modelarstwa z dwóch powodów:

1. fajnie jest sobie podłubać i potem wydłubanym czymś popływać, poślizgać się lub polatać, rozbić, naprawić i poprawić...

2. trzeba jakoś odreagować fakt posiadania nadaktywnego duetu w wieku przedszkolnym - który z czasem zostanie wtajemniczony w hobby taty :) 

 

O moich krótkich doświadczeniach z modelami (od roku):

- podczas porządków wygrzebałem z piwnicy starego robbe Rangera sprzed 15 lat (latał kiedyś 3 razy bo się bałem rozbić), okazało się że padła aparatura której nie udało się naprawić...

- w trakcie dalszego porządkowania - znalazłem pre-prototyp poduszkowca gryphon z kartonu i folii po garniturach taty :) mającego na pokładzie własnoręcznie wykonany regulator obrotów dla silników DC zasilanych z Ni-Cd z samolotu - no i udzielił mi się z powrotem bakcyl

- urządziłem sobie dzień dziecka (jak już zobaczyłem że sprzęt RC jest dostępniejszy - nie jest warty tak jak kiedyś tyle co maluch ;) i zakupiłem nową apkę, trochę nowocześniejszych szpargałów i uruchomiłem gryfona z tektury...

- kolejnego pseudo-gryfa wykonałem już z EPE i ortalionu - poduszkował wspaniale! - ale tylko 2 razy po 1h do czasu starcia poduszki (najszybciej ślizgał się po asfalcie) - projekt zawieszony - jak zacznę zabawę z FPV to może zrobię większą wersję o długości 1m pod kamerę

- potem żagielek - wspaniały kit footy (gratulacje dla Modelmaniaka - sklejka "owocowo-warzywna" cięta laserem rządzi!) - pływa fajnie

- no i jak już poćwiczyłem palce na drążkach apki - z powrotem w lot - nie chcąc za często i długo kleić dużego piankolotu ze styroduru zakupiłem piankolot z EPP (Pioneer) i warto było - powoli nabieram śmiałości w powietrzu, a naprawy to czysta przyjemność!

 

Co dalej?: