Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Jestem początkującym jeśli chodzi o zabawę modelami spalinowymi .Czy moglibyście doradzić jaki model mogłbym kupic do 1500zł (nawet uzywany) chodzi mi o bezyniakiw gre wchodzą Buggy ,trucki i ostatecznie mogą tez być monster trucki,Większość ludzi proponuje mi Corson Attack .Ale nie wiem czy to dobry wybór.I tu moja prożba mozecie podac jakies dobre modele do tej cenki.Lub ewentualnie powiedziec czy tan Carson Attack jest naprawde taki dobry ? Jeśli ktos chciał by dokladniej wszystko wytlumaszyc niech napisze na gg 12910030 z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 xD Nie znam sie !! xDD Świetny tytuł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 a jego krawat też jest stylowy .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ci ludzieto coraz lepsi tu zaczynają zagladać w kilka godzin i już mają krawaty :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 carson attack, to moim zdaniem kiepski pomysł, jesli chodzi o pierwszy model. Pocelam jakis truggy, buggy, prwnie slyszales savage'u, revo itp. W tej kwocie masz spory wybor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...