andrzo89 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Hej. Na początek prośba jeśli pisze w złym dziale to proszę o przeniesienie. Od około tygodnia mam problem z Phantom 3 Pro który pojawił się po aktualizacji softu. Na początku było to notoryczne No signal w DJI Go. Gdy pomogły reinstalacja programu pojawił się problem z tym że nie mogę nic nagrać na karcie pamięci z powodu ciągłych restartow programu. Próbowałem na trzech kartach pamięci formatowalem je różnymi metodami i jest to samo. Obecnie jest kolejny problem w postaci rozłączania się gimbala po około 10 s. Po tym kiedy skończy się stabilizować po starcie. Zero jego reakcji, silniki nie działają tak jakby w ogóle nie był pod prądem. Czy macie jakieś sprawdzony soft do tego Phantoma? Być może zrobiłem błąd z racji aktualizacji oprogramowania RC i DJI go. Bo teraz mam wszystko najbardziej aktualne. Bardzo proszę o pomoc.pozdrawiam!
Goodman Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Cześć!Kupiony z drugiej ręki czy "new" ? Po drugie to sprawdz "loga" na karcie czyli plik tekstowy tam jest napisane czy oprogramowanie sie wgrało czy nie.Potem będziemy mysleć
andrzo89 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Z drugiej ręki, z tymże latałem nim około 20 lotów a po aktualizacji takie jaja że nie mogę już go ogarnąć, potrzebuje jakieś pliki np ze starszym sprawdzonym oprogramowaniem, żeby spróbować to wgrać. Phantom ma najnowsze firmware, chciałem zrobić mu znowu upgrade, ale pisze w logu że nie może być wgrane bo oprogramowanie jest aktualne. Kontroler też ma wersje 1.60 najnowszą, i DJI GO mam najnowsze 2.80v
Goodman Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Tutaj masz linka do wersji 1.3.20 .Co do wgrania raz jeszcze nowego to trzeba poprawnie sformatować kartę.Może być nawet FAT32 wyczyszczona całkowicie z plików włożyć i wgrać powinno się stare jak i nowe .Musi się wgrać.
andrzo89 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Niestety ale nie chce się wgrać, na gimbalu miga dioda na zielono i czerwono, zaraz po dostrojeniu gimbala.
Goodman Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Niestety nie ma mnie na mscu. Moja rada podjedź do najbliższy sklepu z DJI-ami i pozwól im rozwiązac problem
Milekbca Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Witam proszę o pomoc czy komuś udało się rozwiązać problem kolegi andrzo89, mam taki sam problem i nie mogę sobie z nim poradzić każda podpowiedź będzie mile widziana. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi