jaqn Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 witam! jako ze jestem kompletnym laikiem mam do was pytanie na allegro kupic mozna baterie li-pol od komorki i z dosc duza pojemnoscia i napieciem takim jak jedna cela pakietu ... pomyslalem sobie ze mozna by polaczyc 3 cele i miec pakiecik ladowany normalna ladowarka do lipoli jezeli ten pomysl jest bardzo idiotyczny (poniewaz nuie znam sie kompletnie) prosilbym odrazu mnie za to zjechac xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 jezeli ten pomysl jest bardzo idiotyczny prosilbym odrazu mnie za to zjechac OK, już się robi: to bardzo idiotyczny pomysł! :devil: Zbyt mała wydajność prądowa i pojemności z kosmosu. Zapomnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Wydajnosc takich pakietow jest niewystarczajaca do zasilania silnika - niestety. Pradowo nie wydola. Mozesz ich uzywac do zasilania szybowca, ale taniej wyjdzie kupic pakiecik 4.8 V 300 mah. Jednym slowem (trzema ) - nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Jeżeli to wymyśliłeś tylko po to zeby,,miec pakiecik ladowany normalna ladowarka do lipoli "to napewno Ci się uda i będziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaqn Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 nie raczej nie ale pojemnosci itak nie sa takie zle :PP dobra rozumiem za za malo amper dzieki za wytlumaczenie pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...