Boczas Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam, mianowicie zakupiłęm dzisiaj silnik 3F RAY 3536/05 i podłączyłem go do regla JETI ECO 25, testuje samolot, i oczywiście wszystko działa, serva itp, ale motor ani drgnie, kable w tym silniku łączone są z reglem na ukos, tzn nie mają tej samej kolejności. Co może byc przyczyna ? ;/
slawko_k Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Co może byc przyczyna ? 1. Uszkodzony regulator 2. Uszkodzony silnik 3. Źle zaprogramowany regulator 4. Rozładowany pakiet 5. Rewers w nadajniku 6. Wpięcie do złego kanału 7. Uszkodzony odbiornik 8. Inna (kable łączone na ukos cokolwiek to nie oznacza)
cobra Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 kable w tym silniku łączone są z reglem na ukos :shock: :?: Między silnikiem a regulatorem są 3 przewody. Jakbyś nie połączył, jest ok. Jeśli silnik obraca się w złą stronę, zamieniasz miejscami dwa z nich. Przyczyną mogą być punkty od 1 do 7. Czy po włączeniu zasilania regulator (a w zasadzie silnik) piszczy?
Gość slawekmod Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Zobacz czy drążek gazu masz na minimum, niektóre regle nie włączają silnika jak gaz nie jest na minimum.Tak jest np. w moim Dualsky 25 A. Jak wezmę gaz na minimum i włączę ponownie zasilanie regla wtedy działa jak trzeba.To takie zabezpieczenie żeby silnik nie zakręcił przypadkowo.
piejar Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 A czy regulator wydaje jakieś dźwięki czy milczy jak grób. Jeżeli przepustnica jest w niewłaściwym miejscu to mógłby to sygnalizować. Swoją drogą nie znam JETI ale myślę, że nie są to nieme regulatory.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.