Skocz do zawartości

Problem z Assan X8R9-L


Filonxxxl

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli nie pojawią się żadne zadowalające rozwiązania, to w ostateczności śmiało ślij odbiornik na serwis do UH - sprawdziłem parokrotnie i działa, ostatnio nawet sprawnie. U mnie zawsze kończyło się wymianą sprzętu na nowy. Najpierw trzeba zarejestrować reklamację na stronie i otrzymać nr RMA.

Wysyłka priorytetem poleconym wyniesie Cię max. 12 zeta z groszami, więc warta skórka za wyprawkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" tryb bindowania z nadajnikiem "

Przepraszam czy ktoś z "młodzieży" wyjaśni staremu o co chodzi, bo dla mnie bindowanie ma nieco (chyba) inne znaczenie.

Ma takie samo: wiązanie, łączenie :D albo kartek, albo nadajnika z odbiornikiem.

 

Edit

Zapomniałem, odpowiedzieć na najważniejsze.

Też miałem problem bindując kolejne odbiorniki w kolejnych modelach (pamięciach nadajnika).

Prawie od razu świeciła się zielona dioda w module nadajnika.

A musi zacząć wyszukiwanie - 2x wajchą kanału 2 (tylko mam w modelach pomieszane kanały, w EVO tak można).

Sprawdź gdzie masz kanał 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A musi zacząć wyszukiwanie - 2x wajchą kanału 2 (tylko mam w modelach pomieszane kanały, w EVO tak można).

Sprawdź gdzie masz kanał 2.

Zgadza się Hubert, ale tutaj jest OK. Kanał 2 mam na wysokości, macham, nadajnik wchodzi w tryb bindowania, zaczyna piszczeć a dioda nadajnika szybko mruga na czerwono.

No i teraz prawidłowo, po odpaleniu odbiornika ze "złączką bindującą" dioda w nim chwilę szybko mruga na czerwono, a potem obie diody (i nadajnika i odbiornika) zmieniają kolor na zielony, nadajnik przestaje piszczeć i jest OK (tak zachowują się wszystkie inne odbiorniki Assana, także brat bliźniak tego felernego).

A ten wchodzi w tryb bindowania i tak sobie diody nadajnika i odbiornika mogą szybko mrugać na czerwono do usr.... śmierci, nadajnik piszczy i nic więcej się nie dzieje. Próbowałem zbliżać, oddalać, dotykać, prosić, grozić, walnąć i nic... :|

 

Więc co? Ewidentnie uszkodzony czy coś mogę zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dalszej walce dochodzę do wniosku, że nic z niego nie będzie i trzeba drania reklamować.

Najpierw trzeba zarejestrować reklamację na stronie i otrzymać nr RMA.

A mógłbyś napisać krok po kroku jak i gdzie? Szukałem na ich stronie ale jakoś nic mi się nie kojarzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubert już podał linka do formularza, to ja tytułem uzupełnienia dodam, że nr RMA należy umieścić w adresie - gotowy pojawia się po wypełnieniu i akceptacji formularza. Czasami, o ile nie zapomnę, wkładam też kartkę z numerem RMA do przesyłki.

 

Dalsze losy reklamacji można śledzić w komentarzach do zamówienia, z którego pochodzi reklamowany towar. Jeżeli po 2-3 tyg. od wysyłki żadne info się nie pojawi, warto się odezwać do supportu UH mailowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.