MTA-4 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 mam pytanko:co lepiej jest zastosować do smarowania dyfrów smar czy olej, bo nie wiem na co się zdecydować. poza tym ile trzeba nalać oleju żeby było dobrze(mój model to terenówka)DZIĘKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTA-4 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 chyba mam do czynienia z nic niewiedzącymi,narka. Sorki za tak trudne pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Sorki za tak trudne pytanie. Nic nie szkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniol310 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 do dyfrów używa się oleju, na przedni dyfer jest inny niż na tylni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTA-4 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 to dlaczego sklepy oferują także smary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniol310 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 bo to zależy od rodzaju przekładni: ja przy zębatej i kubku szczelnym używam oleju a dla przekładni w postaci kulek używam smaru ale w bardzo malej ilości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.