mar11 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 witam. mam problem kupilem regulator GP OEM z BEC w sklepie rc skorpion silnik super 600 22k firmy robbe ( szczotkowy) i pakiet li po 7,4 v 1300 po podlaczeniu ustawilem drazek gazu na polowe i po dwoch min. poszedl dym z regulatora , to byla moja pierwsza przygoda z silnikami elek. i odrazu wsypa . prosze o podanie przyczyny co moglo byc powodem. z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brodaty Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Wydaje mi się, że ten regulator był za słaby do tego silnika.Niestety nie znalazłem żadnej informacji jakie obciążenia wytrzymuje ten regulator,ale na oko wygląda na nie więcej niż 12A. Twój silnik może pobrać 16A do 25A,tak że to mogło być przyczyną spalenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar11 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 w opisie reg. pisalo ze jest do silnikow 400 500 600 , czy reg. 40 A wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 silnik klasy 600 7,2V pobiera ok 12A a chwilowy nawet 85A ale jest to jak najbardzej zależne od tego jakim kręci śmigłem lecz 40A przy normalenj pracy powinno wystarczyć. Ze zdjęcia ten regulator nie wygląda na 40A Ja do silników klasy 400 używam regi firmy JETI JES 020 czyli 20A i spokojne wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar11 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 a co myslicie o tym reg. E-sky EK2-0602 Regulator 40 A czy by sie nadawal i nie przegrzewal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.