Skocz do zawartości

Lama v3-poczatki z heli


Wieczu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Postanowiłem pobawić się heli. Na pierwszy model wybrałem Lame v3. Pierwsze pytanie gdzie tanio kupić lame v3 z mode 1(gaz z prawej strony)?. Juz wiem ze do Lamy v3 trzeba dokupic lopaty Xtreme bo podstawowe sa lamliwe. Mam zamiar rowniez ja tuningowac, w sposob nastepujacy. Co rozwali sie z podstawowego zestawu wymieniam na xtreme.

Generalnie licze na wasze podpowiedzi oraz komentarze co do lamy v3. Nie wiele tematow na jej temat jest na naszym forum.

Pozdrowienia

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie uczę się długo ale na 4-tym aku robiłem prawie minutowy zawiesik na przestrzeni 1,5x1,5 bo nie było więcej miejsca... :rotfl: Zaczynam z "kosiarkami" tak samo i lama wydaje mi się świetnym modelem....poza tym że brakuje mi wiedzy z dokładnym ustawieniem tego modelu to polecam...pośmigasz trochę drążkami ale jest frajda na maxa :rotfl: :jupi: <---tak właśnie jest jak się "chwile" polata :jupi:<--wciąga :twisted:

 

 

Edit: dodam....pogoda się psuje...a lamka w domciu w salonie ze śliską (klepką,parkietem,wykładziną - niepotrzebne skreślic :wink: )działa ślicznie...uczę się lepiej reakcji heli na "ślizgach" po posadzce lub parę cm nad niż na symulatorze... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam od niedawna latam Lamą, w kolejce czeka Belt.

Zababyłem Lamę w modzie-2 i męczyłem się z tym ok 3 tygodni, po czym przerobiłem nadajnik na mode-1. Cała operacja jest bardzo prosta i trwa dosłownie kilkanaście minut.

Wstawię wieczorem fotki i opis jak tego dokonać.

Tak że spokojnie możesz kupić lamę w modzi-2 i przerobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

tuning lamy ma tyle sensu co tuning fiata 126p. W dodatku lama alu jest bardziej nerwowa, stąd też niezbyt polecana początkującym. No i w razie kraksy po tuningu alu wszystko się gnie kompleksowo. A plastik po prostu pęka i w dodatku jest tani.

 

Hmm zwazywszy ze lama w orginale (krotkie dzwignie serw) rusza sie jak pico_z to po pierwszych 2 tygodniach zabawy lamą tuning jest wskazany ;) przynajmniej o nieco dluzsze ramiona serw, a co za tym idzie - dluzszy wal, a co za tym idzie aluminiowy tuning lopat gornych. Kiedy juz sie chlopak nalata na plastikowej tarczy sterujacej (notabene fajnej ale.... nieprecyzyjnej) to juz warto by sie zastanowic nad aluminiowa.

 

Dzisiaj na dworze troche wialo i powiem smialo - dluzsze ramiona na serwach = mozliwosc poradzenia sobie z lekkim wiatrem ;) tyle ze bez dluzszego walu wewnetrznego = kolejny komplet lopat do smieci :lol:

 

Moja lama dostala tuning extreme tylko i wylacznie z powodu ze tak lepiej wyglada, no i podwozie jest zdecydowanie wytrzymalsze niz te cienkie patyczki jakie lama ma w orginale.

 

Docelowo chce moja lame machnac na silnikach BL + gyro.

 

W jednym masz racje i podpisuje sie pod tym - lama nerwowa (od tuningu) absolutnie nie nadaje sie do nauki latania. Sam zreszta wroce chyba do krotszych dzwigni i plastiku bo chce sobie potrenowac zawis przodem, co w rapim 30 jakos srednio mi szlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.