kamil_rc Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Witam. Kolega zakupił model extry 2,6m i chce sobie założyć pierścienie ferrytowe na kablach do serw. Ile razy powinno się nawijać kabel serwa na taki pierścień, są jakieś zasady nawijania np. im dłuższy kabel to więcej razy nawijamy?
Mareq Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Zakładając, że są to pierścienie przeciwzakłóceniowe (materiał rdzenia) to myślę, że wystarczą ze 3 zwoje. Jak chce mieć pewność to i tak nie miną go naziemne próby zasięgu i to najlepiej przy różnych prędkościach obrotowych silnika.
grzegorzp Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Dodajmy jeszcze że pierścienie mają być blisko odbiornika.
kamil_rc Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Tak sa to pierscienie przeciwzakłóceniowe. Czyli mówice ze 3 razy wystarczy nawina i dac najblizej odbiornika. Jak przetestujemy to napisze o wynikach.
Ładziak Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 W regulatorze Jeti Spin 66 mam fabrycznie założony ferryt z 4-ma zwojami, mniej więcej w połowie długoś kableka. No ale to regulator, a i kabalek nie jest długi :-) .
cobra Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Ja na kablu regulatora mam pozakładane pierścienie Φ12. Z reguły mieszczą się 3, czasem 4 zwoje.
kamil_rc Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 OK dzieki wszystkim za pomoc. A jeszcze jedno pytanko. Przedłużki to lepiej lutować czy też użyć przedłużki z wtyczka i gniazdem.
grzegorzp Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jak przylutujesz to nie będzie ryzyka że ci się wtyczka wypnie no i połączenie pewniejsze niż na wsuwkach.
pilot Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 W regulatorze Jeti Spin 66 mam fabrycznie założony ferryt z 4-ma zwojami. Ciekawe, mam 2 Spiny 66 i na żadnym nie było pierścienia :shock:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.