Zibi Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 ...i już po wspólnym odpaleniu motorków. Ale za nim do tego doszło, w obu silnikach ponownie wyregulowałem zawory. Jak wyglądało to odpalenie można zobaczyć tutaj: Ze względu na brzydkie brzmienie śmigieł MA (10 x 7 x 3), będę jeszcze próbował śmigła Graupnera 10 x 8.3 x 3. Są sztywniejsze i może nie będą tak paskudnie jęczały. Jak pisałem, tak przy docieraniu jak i tutaj akcja filmu nie jest zbyt porywająca, ale dżwięk....sami oceńcie.
radek872 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Witam ! Ja także miałem silniczek z tej serii tylko, że 91 waga ta sama co 80 więc uznałem, że nie ma sensu kupować 80 a trochę więcej mocy nie zaszkodzi. Teraz używam Saito i dopiero docieniłem ASP silniki na serio nie wiele się różnią od siebie.Na początku warto wykręcić gaźnik i osadzić go na czerwonym sylikonie wysokotemperaturowym gaźnik nie jest idealnie spasowany i silnik łapie fałszywe powietrze.Tłumik na wszystkich łączeniach także warto uszczelnić bo przez nieszczelności pluje a olej szybko się przypala.Zauważyłem też, że silnik nie lubi maski silnik mimo duzych otworów na chłodzenie temperatura wzrastała do tego stopnia, że wyraznie spadały obroty chociaż poradziłem z tym sobie dodając do oleju klotz dodatkowo 3% oleju rycynowego i zmniejszyłem ilosc nitro z10 do 5% PS faktycznie motorki jęczą na moje ucho obroty są za wysokie jak na 4 suwa aaaa i antene wysuwaj nawet jak nie lecisz bo radyjka szkoda a masz je jeszcze z czasów przed Chińszczynizacją więc szkoda by jej było 16/20 MC to solidna robota
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.