Zibi Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 ...i już po wspólnym odpaleniu motorków. Ale za nim do tego doszło, w obu silnikach ponownie wyregulowałem zawory. Jak wyglądało to odpalenie można zobaczyć tutaj: Ze względu na brzydkie brzmienie śmigieł MA (10 x 7 x 3), będę jeszcze próbował śmigła Graupnera 10 x 8.3 x 3. Są sztywniejsze i może nie będą tak paskudnie jęczały. Jak pisałem, tak przy docieraniu jak i tutaj akcja filmu nie jest zbyt porywająca, ale dżwięk....sami oceńcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam ! Ja także miałem silniczek z tej serii tylko, że 91 waga ta sama co 80 więc uznałem, że nie ma sensu kupować 80 a trochę więcej mocy nie zaszkodzi. Teraz używam Saito i dopiero docieniłem ASP silniki na serio nie wiele się różnią od siebie.Na początku warto wykręcić gaźnik i osadzić go na czerwonym sylikonie wysokotemperaturowym gaźnik nie jest idealnie spasowany i silnik łapie fałszywe powietrze.Tłumik na wszystkich łączeniach także warto uszczelnić bo przez nieszczelności pluje a olej szybko się przypala.Zauważyłem też, że silnik nie lubi maski silnik mimo duzych otworów na chłodzenie temperatura wzrastała do tego stopnia, że wyraznie spadały obroty chociaż poradziłem z tym sobie dodając do oleju klotz dodatkowo 3% oleju rycynowego i zmniejszyłem ilosc nitro z10 do 5% PS faktycznie motorki jęczą na moje ucho obroty są za wysokie jak na 4 suwa aaaa i antene wysuwaj nawet jak nie lecisz bo radyjka szkoda a masz je jeszcze z czasów przed Chińszczynizacją więc szkoda by jej było 16/20 MC to solidna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.