Jaszuk Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Jestem w trakcie budowy amatorskiej frezarki cnc "Tryton Mini" Konstrukcja w całości została wykonana ze stali. Oto kilka danych maszynki: - pole pracy X 200; Y 150; Z 90 - wałki fi 16 - prowadnice rolkowe z łożysk - śruby trapezowe M10 x 2 - silniki 0,6 Nm - sterownik Mixpol Slim 3 - 2,5 A - wrzeciono Kres 800 W Mam nadzieję, że z powodzeniem uda mi się frezować metale kolorowe. Więcej fotek na stronie: http://www.amatorskiecnc.pl/index.php?products=product&prod_id=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 fajnie to wyszło jaki jest koszt mniej więcej zrobienia takiej frezarki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszuk Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 szacuje na około 2,5 plus własna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaamilalfa Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 jest możliwe na takiej frezarce wycinanie w sklejce/balsie elementów? jak się wtedy mocuje taki element? dzieki z góry za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszuk Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 oczywiście takie frezarki mają zastosowanie właśnie do wycinania w sklejce, tworzywach sztucznych i sporadyczcie w aluminium. Zobacz na http://www.amatorskiecnc.pl/index.php?products=product&prod_id=2 są filmy z frezowania. Tutaj element jest montowany w imadzle ale można sklejkę przykleić do blatu taśmą dwustronną, przykręcić małym wkrętem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany