Skocz do zawartości

zbyt duże wychylanie serwa.


wisniaq3

Rekomendowane odpowiedzi

Problemu nie ma o ile masz komputerowy nadajnik.Ustawiasz wtedy tylko procentowo maksymalne wychylenia serw(dla każdego z osobna)i po problemie.Jeśli zaś masz proste radyjko z analogowymi trymerami i mechanicznymi rewersami bez komputera,możesz sobie z tym poradzić przesuwając końcówkę bowdena (snap) na serwie w kierunku środka orczyka(śrubki),zaś na sterze,a dokładniej na dzwigni nim poruszającej jak najdalej od osi steru(pierwsza dziurka )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje nadajnik to kyosho perfex. Nie napisałem, że jest to model samochodu, bowden ma tylko jedno oczko do mocowania popychacza. Problem polega na tym ze zbyt daleko w obie strony serwo się "kreci" przez co uszkadza inne mechanizmy. W nadajniku są tylko 2 trymery, nie ma możliwosci ustawienia maksymalnego wychylenia serwa, no chyba ze wewnątrz coś takiego jest?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob otwor w ramieniu serwa blizej niz jest teraz i tam wepnij popychacz - jezeli wychylenia beda ok to wtedy mozesz obciac wystajaca czesc .

Napisz co uszkadza inne mechanizmy - ramie serwa, popychacz, czy to co jest popychane (kolo ?), a najlepiej jakies zdjecia wrzuc - bedzie wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak:

t2r7jqcle9aa74os5411_thumb.jpg

 

mo58u7hagjluak0r2hjk_thumb.jpg

 

przy zbyt mocnym dodaniu gazu bądź przy zbyt mocnym hamowaniu wyskakuje ten popychacz hamulca metalowy(brakuje mi słowa jak to określić;)) z popychacza gazu zaznaczyłem w czerwonym kółku, dla jasności wrzucę jeszcze zdjęcie jak to wygląda. Jeśli chodzi o wiercenie pozostawiam to na sam koniec jeśli innego rozwiązania nie znajdę, trochę mi żal wiercić w tym ;)

pozdrawiam

b8odqu8rv9sbdlfsrces_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie ale niestety mam do dyspozycji tylko telefon więc te zdjęcia są marnej jakości. To zaznaczone strzałką to właśnie dźwignia hamulca i ona wchodzi w ta szparę zaznaczoną w kółku, przy mocnym dodaniu gazu(hamulca) ten metalowy pręcik się mocno wygina a na końcu wyślizguje się z tego otworu, według mnie wystarczyło by jakieś 2/3 obrotu serwa żeby było wszystko było dobrze.

 

k17t3q2kttjynvkwgb_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.