Skocz do zawartości

zbyt duże wychylanie serwa.


wisniaq3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem ze swoimi serwami, te serwa to TowerPro mg995R. Problem jest następujący- serwa zbyt bardzo wychylają się, w związku z czym mam pytanie czy da rade ograniczyć jakoś wychylenie serwa?

pozdrawiam

Opublikowano

Tak najprościej z poziomu nadajnika.

Chcesz ograniczyć wychylenia dźwigni serwa bo masz za duże wychylenia sterów?Czy chodzi tu o coś innego?

Opublikowano

Problemu nie ma o ile masz komputerowy nadajnik.Ustawiasz wtedy tylko procentowo maksymalne wychylenia serw(dla każdego z osobna)i po problemie.Jeśli zaś masz proste radyjko z analogowymi trymerami i mechanicznymi rewersami bez komputera,możesz sobie z tym poradzić przesuwając końcówkę bowdena (snap) na serwie w kierunku środka orczyka(śrubki),zaś na sterze,a dokładniej na dzwigni nim poruszającej jak najdalej od osi steru(pierwsza dziurka )

Opublikowano

Moje nadajnik to kyosho perfex. Nie napisałem, że jest to model samochodu, bowden ma tylko jedno oczko do mocowania popychacza. Problem polega na tym ze zbyt daleko w obie strony serwo się "kreci" przez co uszkadza inne mechanizmy. W nadajniku są tylko 2 trymery, nie ma możliwosci ustawienia maksymalnego wychylenia serwa, no chyba ze wewnątrz coś takiego jest?

pozdrawiam

Opublikowano

Zrob otwor w ramieniu serwa blizej niz jest teraz i tam wepnij popychacz - jezeli wychylenia beda ok to wtedy mozesz obciac wystajaca czesc .

Napisz co uszkadza inne mechanizmy - ramie serwa, popychacz, czy to co jest popychane (kolo ?), a najlepiej jakies zdjecia wrzuc - bedzie wszystko jasne.

Opublikowano

Wydaje mi sie ze powinienes mieć w nadajniku gdzieś takie pokretło do ustawiania krańcowego wychylenia serwa. obejrzyj je dokładnie moze to byc np. coś takiego

120ce3194564f58b.jpg

Wtedy mozesz to ustawić małym śrubokretem.

Opublikowano

Wygląda to tak:

t2r7jqcle9aa74os5411_thumb.jpg

 

mo58u7hagjluak0r2hjk_thumb.jpg

 

przy zbyt mocnym dodaniu gazu bądź przy zbyt mocnym hamowaniu wyskakuje ten popychacz hamulca metalowy(brakuje mi słowa jak to określić;)) z popychacza gazu zaznaczyłem w czerwonym kółku, dla jasności wrzucę jeszcze zdjęcie jak to wygląda. Jeśli chodzi o wiercenie pozostawiam to na sam koniec jeśli innego rozwiązania nie znajdę, trochę mi żal wiercić w tym ;)

pozdrawiam

b8odqu8rv9sbdlfsrces_thumb.jpg

Opublikowano

Niestety na fotkach niewiele widac - sa rozmazane - sprobuj pstryknac jeszcze raz.

Z tego co mi sie wydaje to problem jest z kiepskim polaczeniem, a nie za duzym wychyleniem ...

Opublikowano

Zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie ale niestety mam do dyspozycji tylko telefon więc te zdjęcia są marnej jakości. To zaznaczone strzałką to właśnie dźwignia hamulca i ona wchodzi w ta szparę zaznaczoną w kółku, przy mocnym dodaniu gazu(hamulca) ten metalowy pręcik się mocno wygina a na końcu wyślizguje się z tego otworu, według mnie wystarczyło by jakieś 2/3 obrotu serwa żeby było wszystko było dobrze.

 

k17t3q2kttjynvkwgb_thumb.jpg

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.