wisniaq3 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Witam. Mam problem ze swoimi serwami, te serwa to TowerPro mg995R. Problem jest następujący- serwa zbyt bardzo wychylają się, w związku z czym mam pytanie czy da rade ograniczyć jakoś wychylenie serwa? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Taką opje powinienes miec chyba wradiu. żeby sie "zbyt bardzo" nie wychylały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtk Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 tzw. EPA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Tak najprościej z poziomu nadajnika. Chcesz ograniczyć wychylenia dźwigni serwa bo masz za duże wychylenia sterów?Czy chodzi tu o coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffik Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 ew. zamontuj linke bowdenu blizej srodka orczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Problemu nie ma o ile masz komputerowy nadajnik.Ustawiasz wtedy tylko procentowo maksymalne wychylenia serw(dla każdego z osobna)i po problemie.Jeśli zaś masz proste radyjko z analogowymi trymerami i mechanicznymi rewersami bez komputera,możesz sobie z tym poradzić przesuwając końcówkę bowdena (snap) na serwie w kierunku środka orczyka(śrubki),zaś na sterze,a dokładniej na dzwigni nim poruszającej jak najdalej od osi steru(pierwsza dziurka ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisniaq3 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Moje nadajnik to kyosho perfex. Nie napisałem, że jest to model samochodu, bowden ma tylko jedno oczko do mocowania popychacza. Problem polega na tym ze zbyt daleko w obie strony serwo się "kreci" przez co uszkadza inne mechanizmy. W nadajniku są tylko 2 trymery, nie ma możliwosci ustawienia maksymalnego wychylenia serwa, no chyba ze wewnątrz coś takiego jest? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zrob otwor w ramieniu serwa blizej niz jest teraz i tam wepnij popychacz - jezeli wychylenia beda ok to wtedy mozesz obciac wystajaca czesc . Napisz co uszkadza inne mechanizmy - ramie serwa, popychacz, czy to co jest popychane (kolo ?), a najlepiej jakies zdjecia wrzuc - bedzie wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Wydaje mi sie ze powinienes mieć w nadajniku gdzieś takie pokretło do ustawiania krańcowego wychylenia serwa. obejrzyj je dokładnie moze to byc np. coś takiego Wtedy mozesz to ustawić małym śrubokretem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisniaq3 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Wygląda to tak: przy zbyt mocnym dodaniu gazu bądź przy zbyt mocnym hamowaniu wyskakuje ten popychacz hamulca metalowy(brakuje mi słowa jak to określić) z popychacza gazu zaznaczyłem w czerwonym kółku, dla jasności wrzucę jeszcze zdjęcie jak to wygląda. Jeśli chodzi o wiercenie pozostawiam to na sam koniec jeśli innego rozwiązania nie znajdę, trochę mi żal wiercić w tym pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Niestety na fotkach niewiele widac - sa rozmazane - sprobuj pstryknac jeszcze raz. Z tego co mi sie wydaje to problem jest z kiepskim polaczeniem, a nie za duzym wychyleniem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisniaq3 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie ale niestety mam do dyspozycji tylko telefon więc te zdjęcia są marnej jakości. To zaznaczone strzałką to właśnie dźwignia hamulca i ona wchodzi w ta szparę zaznaczoną w kółku, przy mocnym dodaniu gazu(hamulca) ten metalowy pręcik się mocno wygina a na końcu wyślizguje się z tego otworu, według mnie wystarczyło by jakieś 2/3 obrotu serwa żeby było wszystko było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.