marcino477 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 witam. Jestem początkującym modelarzem, zacząłem od heli ale chciałem spróbować także z samolotami. Jako mój pierwszy model wybrałem TT - GILES 202 3D z depronu. Ze złożeniem modelu nie było żadnego problemu.Do modelu założyłem 3 serwa Tower Pro SG-91R, zmieniłem silnik na bezszczotkowy TOWER PRO 2410-09 i regulator TOWER PRO MAG-8 18A i do tego śmigło TowerPro 9x6E. Akumulator Li-Pol KOKAM 1250 mAh 11,1V 15C oraz odbiornik Hitec - HFS-05 MS 35 MHz. Mam pytanie: 1. Jak to wszystko poskładać, żeby czegoś nie spalić? 2. Jak założyc albo przykleić ster kierunku? 3. Czy aparatura od lamy to uciągnie? Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 1.Silnik do regulatora,pakiet do regulatora, regulator do odbiornika serwa do odbiornika 2.Najlepiej na taśme lub zrób zawiasy z dyskietki stare i sprawdzone 3.Tak tylko mają być te same kwarce oczywiście. (nie pisz aparatura bo bedzie nieprzyjemnie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcino477 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 jak na taśme a jak z dyskietki, prosze o jakąś fotke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Z dyskietki TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcino477 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 dzięki kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...