Skocz do zawartości

Skrzydełko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich......

Pewnie maniacy spalinówek bedą chcieli mnie za chwilę oskalpować ale już wyjaśniam.....:

Mianowicie od pewnego czasu <1,5 roku> jestem studentem a oprócz tego pracóję i czas na latanie niestety mam praktycnie tylko w weekendy i to jeszcze nie wszystkie. Kiedyś nie uznawałem elektryków, lecz teraz poprostu nie mam czasu na spaliny... wiadomo po kazdym lataniu trzeba model myć i tak dalej...... postanowiłem ze zrobie sobie skrzydełko......

Z pomocą Pana J. Markitona wyciołem ze steropianu skrzydło, potem już było 2 tygodnie zabawy w szlifowanie i malowanie....... (tak długo bo praktycznie tylko w piątki i w soboty robiłem). Przez ten czas powstało trakie coś:

dscf0500ig4.jpg

w800.png

Przewidziany naped to:

silnik: Tower Pro 2409-12

regulator: MAG - 8 25A

serwa: 2 x GWS NARO 8g

smigło 9 x 4,7

accu: Li-Pol 3S 1550 mAh Rhino

Wszystko importowane z HobbyCity

I teraz mam pytanie czy wie ktoś coś o tych regulatorach... czy trzeba je programować, jezeli tak to jak?

jakie sygnały dzwiekowe daje ten regulator i co one oznaczają... bo niestety w instrukcji... ehh trzeba być Chińczykiem.... ani słowa po angielsku...

Pozdrawiam Krzysiek

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

i po oblocie.....

dzisiaj byłem na pobliskiej łące oblatać to "coś" i tu ku mojemu ździwieniu bardzo przyjemnie sie tym lata, jedynie musiałem ograniczyć wychylenia na dual rate i wszystko super, poza pogodą bo po 3 starcie zaczęło sypać znowu śniegiem i sie skończyło latanie.... ehh żeby było śmieszniej to nie wziołem sobie rękawiczek i po chwili lotu musiałem lądować bo nie czułem palców.

...

oby jutro było ładniej to znowu posmigam trochę...

pozdrawiam...

Opublikowano

Co prawda długo musiałem czekać, żeby to napisać, ale GRATULACJE :jupi:

A może wstawisz jakiś filmik ??

oby jutro było ładniej to znowu posmigam trochę...