Skocz do zawartości

Skrzydełko


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich......

Pewnie maniacy spalinówek bedą chcieli mnie za chwilę oskalpować ale już wyjaśniam.....:

Mianowicie od pewnego czasu <1,5 roku> jestem studentem a oprócz tego pracóję i czas na latanie niestety mam praktycnie tylko w weekendy i to jeszcze nie wszystkie. Kiedyś nie uznawałem elektryków, lecz teraz poprostu nie mam czasu na spaliny... wiadomo po kazdym lataniu trzeba model myć i tak dalej...... postanowiłem ze zrobie sobie skrzydełko......

Z pomocą Pana J. Markitona wyciołem ze steropianu skrzydło, potem już było 2 tygodnie zabawy w szlifowanie i malowanie....... (tak długo bo praktycznie tylko w piątki i w soboty robiłem). Przez ten czas powstało trakie coś:

dscf0500ig4.jpg

w800.png

 

Przewidziany naped to:

silnik: Tower Pro 2409-12

regulator: MAG - 8 25A

serwa: 2 x GWS NARO 8g

smigło 9 x 4,7

accu: Li-Pol 3S 1550 mAh Rhino

 

Wszystko importowane z HobbyCity

 

I teraz mam pytanie czy wie ktoś coś o tych regulatorach... czy trzeba je programować, jezeli tak to jak?

jakie sygnały dzwiekowe daje ten regulator i co one oznaczają... bo niestety w instrukcji... ehh trzeba być Chińczykiem.... ani słowa po angielsku...

 

Pozdrawiam Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

i po oblocie.....

dzisiaj byłem na pobliskiej łące oblatać to "coś" i tu ku mojemu ździwieniu bardzo przyjemnie sie tym lata, jedynie musiałem ograniczyć wychylenia na dual rate i wszystko super, poza pogodą bo po 3 starcie zaczęło sypać znowu śniegiem i sie skończyło latanie.... ehh żeby było śmieszniej to nie wziołem sobie rękawiczek i po chwili lotu musiałem lądować bo nie czułem palców.

...

oby jutro było ładniej to znowu posmigam trochę...

pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda długo musiałem czekać, żeby to napisać, ale GRATULACJE :jupi:

A może wstawisz jakiś filmik ??