Skocz do zawartości

wymiana wału w silniku Tower Pro


Benek_Urbańczyk

Rekomendowane odpowiedzi

1) Wydłubać z tyłu e-ring (nie zgubić pierścionka spod niego)

2) Trzymając za stojan wysunąć wał z dzwonkiem

3) Trzymając piastę kluczem płaskim 7 odkręcić kluczem nasadowym 10 nakrętkę piasty wewnątrz dzwonka.

Jeśli wymieniamy sam wałek, bez jego piasty, to piasty można nie odkręcać, tylko poluzować w niej dwa wkręty ampulowe i wysunąć wałek.

Dalej już chyba będzie jasne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dobrze. Załóż większe śmigło, przyłóż moc producenta i zobaczysz jak utrzyma. Kto tak robi, Panowie!

A czym natniesz gwint? Rezygnujesz z niego i zakładasz prop-saver?

Bo jeśli tak, to drut fortepianowy po 5zł za metr będzie tańszy, lepszy i zostanie sporo na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w taki sposób przelatałem cały sezon ...

Ryzykant z Ciebie. Może odfrunąć, a jeśli nie, to tylko dlatego, że się wysuwa i traci moc...

 

... jedyny problem aby zrobić to porządnie to zrobić rowek na segera, a tej oski nic nie chce się chwycić ...

To e-ring (płytka osadcza DIN6799) gwoli ścisłości. Rowek można naciąć - wałek w wiertarkę i miniwiertarką z krążkiem do cięcia. Można też zamiast e-ringa zamontować od biedy stoper od podwozia albo wykorzystać tę starą piastę wałka/dzwonka, ale e-ring najlżejszy.

 

... nie gwintuje tylko zakładam piaste.

Zawsze to ciut cięższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.