klaps6 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 co to znaczy przesunąc srodek ciezkosci do tyłu? Oznacza to ni mniej ni więcej właśnie to.Tutaj Piotr dokładnie opisuje zagadnienie. http://www.piotrp.de/MIX/sp.htm Środek ciężkości mam ustawiony mniej więcej na 120 mm (od natarcia oczywiście) Wychylenia wysokości mam następujące: 12st. góra, 16st. dół. Wychylenia w dół zwiększyłem ze względu na to iż wykonanie pętli zewnętrznej z lotu na plecach nastręczało trochę problemu (model wymaga trochę wypchnięcia SW na plecach) Model wcale nie jest trudny w pilotażu, potrzebuje trochę prędkości ale o korek trzeba go nadal prosić, ląduje niezbyt szybko i spokojnie, mam filmy z lądowania i startu, tylko w formacie .vob (nie wiem jak zamienić) napiszcie co mam zrobic aby model dobrze latał i zebym go nie rozbił podczas oblotów? Nie wiem w czym problem skoro latałeś spalinką. 15ccm 4T, model będzie miał trochę mocy, o pełnym 3D na tym modelu zapomnij. Jak skompresuje filmy z wczesnych lotów (jeszcze bez maski silnika) to stworze temat, co by już Piotrkowi wątku oftopem nie zaśmiecać. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekJ Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Na mojej stronie znajdziesz opis podobnego capka. Są tam też moje uwagi, które w całości pokrywają się z zaprezentowanymi tu wcześniej. Bardzo wdzięczny model ale trzeba go dobrze ustawić i znać jego ograniczenia. Przypomnę za kolegami, że wychylenia sw nie powinny przekraczać 10-12 stopni. Dobrze jest mieć ustawione exp na -50. Wtedy model łagodnie reaguje na ster wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Marku, podczas wyboru modelu kierowałem się twoimi opiniami, ale tymi zawartymi na modelarski.net, nie znałem jeszcze relacji z oblotu capa, wybrałem go podobnie jak Ty z nadzieją na większe szaleństwa :wink: Mam jeszcze takie pytanie, jak wykonałeś srebrną oblamówkę kabiny w swoim capie? Mam owiewkę mocowaną na trzy śruby, nie podobna mi się łączenie kadłub-owiewka, chcę to zmienić. Szczególnie interesuje mnie jakiej taśmy użyłeś (bo to chyba taśma) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekJ Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 To jest po prostu taśma Trimline. Zwykle mają ją w Riku. Jest oczywiscie w różnych kolorach. W opakowaniu są paski danego koloru o różnych szerokościach. Taśma jest samoprzylepna, bardzo elastyczna i dobrze trzyma. Idealnie nadaje się do przyklejania mniejszych kabin lub maskowania klejenia (np. na klej do kabin) większych. Bardzo przydatna jest też do robienia różnych ozdobników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron89 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Mój Cap juz oblatany wszytsko poszło bez zadnego problemu a wydaje mi sie ze środkiem cięzkości jest wszytsko wporządku przynajmniej u mnie poniewaz model leci "jak po sznurku" :) oto fotka szczęsliwego pilota po pierwszych lotach : http://img160.imageshack.us/my.php?image=dsc00319hgjhjhkhkhjjss0.jpg Silniczek ma bardzo duzo mocy a teraz juz po dotarciu załozyłem owiewke i bede z nią latał. Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.