Dombuś Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam! Moje pytanie wyjaśni fotka wstawiona niżej: Pytanie może wydawać się dziwne ale zwątpiłem co do czego :?
meloow Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 zrób fote tylko temu elementowi to tak to wygląda jak podkłada !
Ładziak Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Zacytuję Ci fragment Regulaminu, bo na pewno go nie czytałeś: 2. Zastanów sie dobrze nad nazwą swego tematu.Źle nazwane tematy (temat nie będzie zawierał w treści problemu, teksty typu "jestem nowy", "pomocy") będą natychmiast kasowane. Masz bardzo mało czasu, żeby poprawić temat. Jeżeli tego nie zrobisz, to pomimo, że treść posta jest jasna, poleci on do kosza, a Ty zarobisz ostrzeżenie. EDIT: powyższe odpowiedzi są błędne.
Dombuś Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Proszę Ładziak, temat poprawiony
gładkilot Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 turnig - brakuje y w temacie (turnigy). Na tych fotkach lepiej widać. Czy możesz przykręcić mocowanie z drugiej strony silnika?
Ładziak Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Pierwsza fota wystarczy. Wykorzystałeś krzyżak do tzw. tylnego mocowania - przed wręgą. W przypadku takiego mocowania wykorzystuje się również dodatkową, dokręcaną oś i śrubę z kołpaczkiem - to jest jasne. W takim mocowaniu rotor przez wyrwaniem ze statora chroni jedynie mały pierścień zaciskowy, widoczny na jednej z dodatkowych fotografii. Element, o który pytasz to dodatkowe zabezpieczenie. Zakładasz go na tę wystającą ośkę, o którą pytasz - umieszczasz jak najbliżej silnika, ale tak żeby został luz i dokręcasz imbusową śrubeczkę. Reszta ośki pozostaje niewykorzystana ;-) . Jak się zapewne domyślasz, oś o którą pytasz, wykorzystuje się przy tradycyjnym mocowaniu silnika za wręgą. EDIT: lekkie masło maślane, ale mam nadzieję, że zrozumiałe?
Dombuś Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Zrozumiałe I dziękuje wszystkim za szybką odpowiedź
cmwwa Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 EDIT: ... Jak się zapewne domyślasz, oś o którą pytasz, wykorzystuje się przy tradycyjnym mocowaniu silnika za wręgą. ... I tylko taki układ bym polecał, ponieważ w razie uderzenia w piastę śmigła, oprócz piasty ucierpi tylko oś, a w pechowszym przypadku jeszcze z jedno łożysko (przed czym da się zabezpieczyć). Natomiast piasta przy rotorze wygnie rotor, a wtedy kicha... :?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.