Tomek1 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 zamwowilem aparature w tym sklepie i echo. Ani dodzwinic sie nie da ani meile nie dzialaja. ktos mial doczynienia y tzm sklepem? Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winiol8 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Witam, Moja odpowiedź jest trochę spóźniona, ale lepiej późno niż wcale. Kilka rzeczy w tym sklepie kupiłem. Kontakt nie jest może najlepszy, ale miałem też do czynienia z gorszymi. Sklep rc-hobby jest tylko sklepem internetowym, ale ja odbierałem towar zawsze osobiście. Brak odpowiedzi ze strony sklepu jest spowodowany pewnie brakiem zamówionego przez Ciebie towaru (tak było w moim wypadku). Niestety w wielu sklepach stan magazynu nie ma nic wspólnego z dostępnością towaru na stronie internetowej. W hobbycity jest to świetnie rozwiązane, czy jest to tak trudne, że w naszym kraju nikt tego nie potrafi zrobić? Ja wytrwale dzwoniłem do tego sklepu i w końcu ktoś odebrał telefon. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 W hobbycity jest to świetnie rozwiązane, czy jest to tak trudne, że w naszym kraju nikt tego nie potrafi zrobić? To jest dziecinnie łatwe do zrobienia ale automatycznie pokazuje klientowi ze magazyn sklepu jest pusty a oferta jest wirtualna całkowicie . Powiązanie stanów bazy towarowej magazynu ze sklepem internetowym jest normalną funkcją w firmie poważnie traktującej klienta . Obawiam się że większość naszych sklepów modelarskich w sieci ma takie "bogate" oferty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.