Skocz do zawartości

http://www.rc-hobby.pl/shipping.php/


Tomek1

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Moja odpowiedź jest trochę spóźniona, ale lepiej późno niż wcale. Kilka rzeczy w tym sklepie kupiłem. Kontakt nie jest może najlepszy, ale miałem też do czynienia z gorszymi. Sklep rc-hobby jest tylko sklepem internetowym, ale ja odbierałem towar zawsze osobiście. Brak odpowiedzi ze strony sklepu jest spowodowany pewnie brakiem zamówionego przez Ciebie towaru (tak było w moim wypadku). Niestety w wielu sklepach stan magazynu nie ma nic wspólnego z dostępnością towaru na stronie internetowej. W hobbycity jest to świetnie rozwiązane, czy jest to tak trudne, że w naszym kraju nikt tego nie potrafi zrobić?

 

Ja wytrwale dzwoniłem do tego sklepu i w końcu ktoś odebrał telefon.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W hobbycity jest to świetnie rozwiązane, czy jest to tak trudne, że w naszym kraju nikt tego nie potrafi zrobić?

To jest dziecinnie łatwe do zrobienia ale automatycznie pokazuje klientowi ze magazyn sklepu jest pusty a oferta jest wirtualna całkowicie .

Powiązanie stanów bazy towarowej magazynu ze sklepem internetowym jest normalną funkcją w firmie poważnie traktującej klienta .

Obawiam się że większość naszych sklepów modelarskich w sieci ma takie "bogate" oferty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.