eze Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Faktycznie teraz mam problem z umocowaniem zbiornika wyzej moze uda mi sie opuscic silnik i zamontowac go pod lozem zawsze cos.Wtedy bedzie ok 2 cm od gaznika.Co do silnika to tlumik zostal uszczelniony sylikonem aby niezygal tak bardzo paliwem.Zrobie probe i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Ja bym nie opuszczał silnika tylko wyciął dziurę na bak wyżej, tą co jest ładnie poutykał epp i wstawił tam pakiet. Podłużnice wyciąć i wstawić drugie poniżej i powyżej baku (nie musza być długości całego kadłuba, mogą być do spływu). Wtedy przód byłby mocniejszy. Pod silnik też wstawić epp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 bak tak jak był? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Niemialem czasu zmienic .Stwierdzilem ze dam nizej silnik i poziom wyrowna sie z iglicą.Tak przypuszczam.Bede odpalal w sobote i zdam relacje co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Lata?? :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmaverick Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 już nie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.