pablos Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Czy jest jakaś zasadnicza różnica między tymi modelami extry http://www.natterer-modellbau.de/index.php/cat/c76_Kunstflug.html .Jedyna jaką zauważyłem to owiewka silnika ale moze różnią się profilem skrzydeł albo czymś innym? zastanawiam się nad kupnem ale nie wiem który wybrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Wszystko zalezy od producenta co firma to inny wygląd zazwyczaj L ma długą kabine i jest samolotem jak sie nie myle dwuosobowym.Większa róznica jest miedzy 300 a 330. Extra 300 jest srodkopłatem jak Edge a 330 to typowy dolnopłat z minimalnym wzniosem. Z tych dwóch które pokazałeś L lata zdecydowanie lepiej gdzies kiedys było porównanie w gaziecie FMT dali nawet płytke i pokazane było jak ten model lata.W testach wypadła swietnie, bo jak wiadomo Niemcy maja bzika na punkcie Extry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamRC Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Radek, a nie jest czasem odwrotnie? Extra 300, dolnopłat i wznios, a Extra 330 srodplat bez wzniosu? Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henio Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 A co to jest środkopłat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 A co to jest środkopłat? To samo, co śródpłat - dawniej średniopłat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Extra 300s http://www.extremeflightrc.com/images/aircraft/50ccExtra/50ccatGMA_2_1000.jpg Extra 330L http://www.mbc-luebeck.de/berichte/frank_busch/c-arf_extra_330l/c-arf_extra_330l_elektrisch_bild014.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 EXTRA 330 S zdjęcie EXTRA 300 L zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablos Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Tak sobie klikam zdjęcia przedstawione przez Radka i Darkalla i wydaje misię że prawdziwa Extra 300 pakazana przez Darkalla ma jednak krzydła osadzone niżej niż model Extry 300 pokazanej przez Radka a może to tylko złudzenie? . Ale panowie skupmy się raczej na tych modelach które przedstawiłem w pytaniu . Czy ktoś jeszcze może potwierdzić to co pisał Radek że wersja L lata lepiej może ktoś miał doczynienia z tymi konkretnie modelami lub coś o nich wie co pomogło by mi w wyborze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ja zdecydowanie wole średniopłaty , nie ma co patrzyć na nazwe bo jak widać u jednych producentów ( jeśli chodzi o modele oczywiście) extra 300 jest dolnopłatem a u innych średniopłatem , dobrze latają też extry 260 , te zwykle robione są jako średniopłaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witaj, co do Extry to powiem że latam od roku Extra 300S o rozp. 192cm. i lata mi się bardzo dobrze a jak lata 330L nie wiem bo nigdy nie latałem ale wydaje mi się że nie powinno być jakichś kolosalnych różnic. Dodam jeszcze że mój model jest zaprojektowany do latania 3D tak że możliwości akrobacyjne ma spore, trzeba się tylko jeszcze dobrze doszkolić bo rok czasu to trochę za mało zważywszy że lata się raz w tygodniu ale ogólnie jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Extra 260 i 300 w oryginale są średniopłatami a Extry 300s i l oraz 330s w oryginale różnią się w zasadzie mocą silnika i statecznikiem poziomym i są dolnopłatami, w oznaczeniach: S=Short, L=Long. S to wersja jedno osobowa,a L to wersja dwuosobowa. Był to pierwszy samolot akrobacyjny który wziął na pokład sędziego podczas zawodów, i od tego czasu święci triumfy. AMEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.