Skocz do zawartości

EXTRA 300S vs EXTRA 300L


pablos

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystko zalezy od producenta co firma to inny wygląd zazwyczaj L ma długą kabine i jest samolotem jak sie nie myle dwuosobowym.Większa róznica jest miedzy 300 a 330. Extra 300 jest srodkopłatem jak Edge a 330 to typowy dolnopłat z minimalnym wzniosem. Z tych dwóch które pokazałeś L lata zdecydowanie lepiej gdzies kiedys było porównanie w gaziecie FMT dali nawet płytke i pokazane było jak ten model lata.W testach wypadła swietnie, bo jak wiadomo Niemcy maja bzika na punkcie Extry

Opublikowano

Tak sobie klikam zdjęcia przedstawione przez Radka i Darkalla i wydaje misię że prawdziwa Extra 300 pakazana przez Darkalla ma jednak krzydła osadzone niżej niż model Extry 300 pokazanej przez Radka a może to tylko złudzenie? . Ale panowie skupmy się raczej na tych modelach które przedstawiłem w pytaniu . Czy ktoś jeszcze może potwierdzić to co pisał Radek że wersja L lata lepiej może ktoś miał doczynienia z tymi konkretnie modelami lub coś o nich wie co pomogło by mi w wyborze?

Opublikowano

Ja zdecydowanie wole średniopłaty , nie ma co patrzyć na nazwe bo jak widać u jednych producentów ( jeśli chodzi o modele oczywiście) extra 300 jest dolnopłatem a u innych średniopłatem , dobrze latają też extry 260 , te zwykle robione są jako średniopłaty :lol:

Opublikowano

Witaj, co do Extry to powiem że latam od roku Extra 300S o rozp. 192cm. i lata mi się bardzo dobrze a jak lata 330L nie wiem bo nigdy nie latałem ale wydaje mi się że nie powinno być jakichś kolosalnych różnic. Dodam jeszcze że mój model jest zaprojektowany do latania 3D tak że możliwości akrobacyjne ma spore, trzeba się tylko jeszcze dobrze doszkolić bo rok czasu to trochę za mało zważywszy że lata się raz w tygodniu :( ale ogólnie jest super.

Opublikowano

Extra 260 i 300 w oryginale są średniopłatami a Extry 300s i l oraz 330s w oryginale różnią się w zasadzie mocą silnika i statecznikiem poziomym i są dolnopłatami, w oznaczeniach: S=Short, L=Long.

S to wersja jedno osobowa,a L to wersja dwuosobowa.

Był to pierwszy samolot akrobacyjny który wziął na pokład sędziego podczas zawodów, i od tego czasu święci triumfy. AMEN

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.