Skocz do zawartości

nastik.pl - wpadka sklepu i prośba o pomoc


ANDERS

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiesz. Teraz jest to nowa cena (prawdopodobnie niedługo zostaną sprowadzone) ale że kursy walut takie wysokie to została podwyższona. Wcześniej cały zestaw kosztował 649 zł.

Dzięki, jasne.

Pytałem, bo jak prosisz o pomoc w znalezieniu sprzętu, to musi być konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ANDERS, ja powiem tylko tyle... o jak dobrze ze nie kupowales w modele.sklep.pl...

 

ad1. oczywiscie chroni cie prawo tylko jak sie to ma do regulaminu (pkt o odmowie zrealizowania)? nie mogli zrealizowac - napisali ci maila, na ktoregy ty zareagowales, wg. mnie, puszac sie i probojac szargac opinie sklepu, na co sklep chcac Ci "dogodzic" zaproponowal inne rozwiazanie...

 

ad.2

ja jakos nie widze nastik'a w dziale "nieciekawe oferty"... i nie sadze zeby tam trafil... chyba ze ty go tam wpiszesz... widzisz, sam piszesz:

Sklepów dobrych z artykułami rc polskich i zagranicznych jest na szczęście sporo. Oczywiście więcej czekania i więcej z kieszeni wtedy :(

czyli jednak nie mozna Ci dogodzic bo chcialbys i tanio i dobrze i wszystko...

NIE ma tak na swiecie i NIC na to nie poradzisz...

zreszta... dziwie Ci sie... jak sie nie podoba - to nie kupuje w danym sklepie...

 

ad.3

patrz wyzej - sklepu nie ma w dziale nieciekawe oferty...

 

poza tym - temat jest "wpadka i prosba o pomoc".

wpadka? dla mnie nie - normalne dzialanie z informacja o braku towaru

pomoc? jak mozemy ci pomoc? :) na sklep nie mamy wplywu - chyba ze kupujac i dajac do zrozumienia ze warto zeby ten sklep istnial...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelew zrobiony. Ja co miałem zrobić już zrobiłem. Teraz ruch sklepu!

 

Chce żeby ten sklep istniał! Jak najbardziej! Ale chcę jednego! Zero pomyłek i wpadek. Bo to strasznie dołujące jest a po co tracić nerwy?

 

Odnośnie modele.sklep.pl. Miałem tam kupować ale uchroniło mnie jedno: opinie kupujących. Ja przed zakupem dogłębnie sprawdzam opinię sklepu. Jak coś jest nie tak a jest alternatywa nawet się nie zastanawiam. Nawet dobry sklep potrafi kiedyś zacząć oszukiwać nawet będąc parę lat na rynku. Np nie wiem czy słyszeliście ale na pewno tak bo było o tym nawet głośno o sklepie Japanfoto.pl... A jak ktoś nie widział to tu ma artykuł http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6195626,Sklep_Japanfoto_pl_oszukal_kilkuset_internautow.html Nic więcej dodawać nie muszę...

 

Tanio i dobrze. Nie wierzę że tylko ja tak chcę. Założę się że gdybym zrobił sondaż to by się uzbierała brygada nie gorsza od tej co szła na Bitwę pod Grunwaldem! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założę się że gdybym zrobił sondaż to by się uzbierała brygada nie gorsza od tej co szła na Bitwę pod Grunwaldem!

Zrób! Masz nawet na forum odpowiednie narzędzie - moją ulubioną ankietkę!

I przy okazji podpowiem, że wynik będzie oczywisty, bo gdyby ilość niezadowolonych była większa od błędu statystycznego, to zaraz dołączyliby do Twojego tematu, jak ma to miejsce w innych tego typu przypadkach... Uzasadnionych przypadkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anders, jak dla Ciebie naturalną reakcją na brak towaru jest dołowanie się i wpadanie w nerwowy nastrój, to może od razu zamów jakiegoś dobrego terapeutę, bo w dorosłym życiu sobie nie poradzisz. Abstrahuję od tego, że w mojej opinii Nastik to jeden z lepszych sklepów jakie znam, zarówno jeśli chodzi o ceny, jak i dostępność artykułów, oraz sposób pakowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już myślałem że jestem "forumowym" pieniaczem :P

 

Jednak po przeczytaniu tego tematu to humor mi się od razu poprawił :mrgreen: , bo ... chyba zostałem zdegradowany o jakieś 2 ligii...

 

Anders,

Tanio i dobrze NIGDY nie będzie szło ze sobą w parze.

Oczywiście, będą od tej ogólnej zasady wyjątki. Ale to są właśnie WYJĄTKI. Czasem się zdarzy i trzeba wówczas się cieszyć.

 

Zakupy, to sztuka kompromisu pomiędzy TANIO i DOBRZE...zwykle decydujemy co dla nas jest bardziej istotne - jakość czy cena.

 

Myśląc podobnie jak ty, zapytam przewrotnie czemu Porsche Cayenne czy Audi Q7 kosztuje o tyyyle więcej od Toyoty Rav4 czy podobnego SUVa innej marki ? Czyżby te 2 pierwsze koncerny po chamsku zdzierały kasę z klientów dając im w zamian to samo co inni ? A może jest jednak gdzieś ta różnica, której odzwierciedlenie mamy w różnych cenach ?

 

Takich zestawień masz miliony...

 

Ty po prostu bijesz pianę o to, że jednemu z najwyżej ocenianych w Polsce sklepów modelarskich zdarzyła się mała wpadka.

Mała, bo sklep od razu zareagował i skontaktował się z Tobą. Później jeszcze dostałeś zamienną propozycję.

 

Tak jak przedmówcy pisali. Trzeba było zrezygnować i koniec. I szukać innej oferty. Faktycznie, po Twoich wypowiedziach, można odnieść wrażenie że Twoje doświadczenie w materii zakupów on-line jest jeszcze znikome, skoro tak gorączkujesz się o taki drobiazg.

Poczekaj, a zobaczysz jak można czasem nieźle trafić :twisted: Zobaczymy co wówczas będziesz robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Chcesz kupić dobre i tanie? Kup dwa: jedno dobre, drugie tanie :D ktoś ma takie w podpisie i mi się naprawdę ta sentencja podoba :D Niemniej jednak zamierzam ją stosować w ostateczności :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz drogi ANDERS, ja kupuję w Nastik i poznałem Grzegorza osobiście.

Mogę Ci tylko powiedzieć, że jest to bardzo konkretny człowiek i złego słowa nie można powiedzieć o tym sklepie.

 

Też mi się zdarzyło, że coś wyszło z mojego zamówienia, wtedy zadzwonił do mnie proponując zamiennik tego co akurat się skończyło i jak to zwykle robią dorośli ludzie, zawsze można dojść do porozumienia, no ale do tego chętne muszą być obydwie strony.

 

Osobiście mogę tylko Tobie i nam wszystkim życzyć aby nie był to jedyny sklep z takim podejściem do klienta.

 

Poza tym jak sam Grzegorz Ci napisał Nie myli się tylko ten co nic nie robi.

 

Myślę, że przy odrobinie wyrozumiałości i dobrej woli z Twojej strony "sprawa" potoczyła by się zupełnie inaczej. (Obrobiłeś mu :ass: na forum a on i tak zaproponował Ci inną aparaturę w lepszej cenie :shock: )

 

Luzu troszeczkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Ostatnio kupowałem Futabę T10, najlepszą ofertę odkryłem w pewnym sklepie o którym wiem że jak cena jest taka jak na stronie internetowej to za taką kupię ten sprzęt.Mogłem przelać kasę i czekać na paczkę, ale zadzwoniłem żeby się upewnić że ten sprzęt jest na stanie.I okazało się że sprzętu nie ma i w tej cenie już nie będzie.I co miałem zrobić?Pisać na forum temat że sklep jest do du...? .Poprostu zadzwoniłem do kilku innych i w każdym była nowa cena.Ale dzięki uprzejmości kolegi Diem z forum (dzięki za pomoc) udało mi sie kupić radio po starej cenie w cyber-fly)

Wracając do tematu, nie ma sensu rozpaczać nad rozlanym mlekiem i tyle , jeżeli ja bym kupował FF 7 to 70 zł więcej byłoby do zaakceptowania.W moim przypadku chodziło o kwotę kilkukrotnie wyższą niż owe 70zł.Dla mnie temat jest skończony i żeby znowu nie wyszło że temat będzie miał 200postów zostaje zamknięty.Chyba że będzie się chciał wypowiedzieć Pan Grzegorz z Nastik to go otworzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

 

Za zgodą moderatora pozwolę sobie zamieścić końcowy wniosek po odbiorze przesyłki.

 

Przesyłka doszła bardzo szybko: nadana po południu w poniedziałek była już u mnie o 10 rano następnego dnia - czas realizacji około 18 godzin.

 

Paczka szczelnie zapakowana, pełna zgodność przysłanych produktów z zamówieniem. Żadnej pomyłki. Karta gwarancyjna i paragon jest.

 

Wszystko co powinno działać działa.

 

Jedyny zgrzyt (po przeczytaniu jednego z postów o problemach z dx6i) to podobno wadliwa partia: HE810E. Ale tutaj chyba nie jest wina sklepu: takie partie dostali. Jak się coś zepsuje zawsze można reklamować.

 

Jedna miła niespodzianka, a mianowicie dodana jako prezent smycz nastik.pl

 

Podsumowując: ja już się przyzwyczaiłem do bezproblemowej obsługi klienta: kiedy coś kupuję chcę mieć pewność że to co zamówię dostanę. Ale to tylko moje wymagania, dlatego:

 

- jeśli zamówisz towar a wtedy okaże się że go nie ma a nie stanowi to dla ciebie problemu to jak najbardziej sklep POLECAM> istnieje wtedy duże prawdopodobieństwo że ewentualny zgrzyt zostanie nagrodzony zniżką lub jakimiś gadżetami.

 

Ogólnie sklep nastik.pl jest porządny i dotrzymuje dane wcześniej słowa (przynajmniej u mnie tak było)

 

Pozdrawiam właściciela i obsługę sklepu i życzę jak najmniej a najlepiej wcale wpadek.

 

P.S. Temat można zamknąć i jak potrzeba przenieść do właściwego działu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.