Sebo Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Znalazłem coś takiego na necie Royal evo V2.52 Szanowni Klieci Z przykrością musimy Państwa poinformować ,że w części nadajników przekazanych do serwisu w celu wymiany softweru na nowy wersja 2.xx nastapił konflikt miedzy oprogramowaniem a częścią hardwerową - co w efekcie powoduje zakłócenia w pracy nadajnika . Nadajniki te przed kolejnym użyciem muszą być koniecznie przekonfigurowane -poprzez wgranie właściwego oprogramowania. Jak rozpoznać czy nasz nadajnik V2.52 wersja oprogramowania jest uszkodzony czy nie : 1) po włączeniu nadajnika na wyświetlaczu LCD wyswietla się cyfra 4 2) Należy otworzyć obudowę -płyta główna (obok gniazda do ładowania ) ma wlutowany dwupozycyjny trymer w kolorze zielonym . Nadajniki z trymerem czteropozycyjnym nie wykazują uszkodzenia . W celu rozwiązania problemu mamy dwie propozycje. 1) wysyłamy bezpłatnie do właściciela uszkodzonego nadajnika PC-iterfacekabel USB nr katalogowy 85148 , przy pomocy którego użytkownik sam może dokonać podmiany oprogramowania ze strony -www.multiplex-rc.de ---DOWNLOADS ----SOFTWARE o nazwie ROYALpro Data Manager ( koniecznośc kontaktu z RIKU lub najbliższym sklepem modelarskim , w którym sprzedawany jest sprzęt MPX w celu dokonania zgłoszenia takiej aparatury ) 2) przysyłacie Państwo nadajnik do siedziby firmy RIKU , gdzie nastąpi podmiana oprogramowania. Informacją ta firma Multiplex powiadamia o konieczności przeprogramowania nadajników - i nie będzie ponosić odpowiedzialności za złe funkcjonowanie nienaprawionych nadajników ROYAL Evo W przypadku pytań prosimy o kontakt z siedzibą firmy RIKU , lub tez z działem technicznym firmy MPX- Axel Edelbock +49 7252 58093-56 axel.edelboeck@multiplex.de Mamy nadzieję , że spotkalismy się z Państwa zrozumieniem zaistniałej sytuacji i życzymy sukcesów w przygodzie z modelarskim Hobby
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.