Yahoon Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Opublikowano 11 Marca 2007 Jeszcze jedna sprawa wyszła na jaw po wyciągnięciu paprochów z gaźnika. Teraz musiałem przykręcić iglicę kilka ząbków, żeby silnik wchodził na wysokie obroty Znaczy się, że trochę śmieci było tam już wcześniej i wyregulowałem silnik tak, że dobrze chodził ze śmieciami. Widać filtr nieodzowny.
Arek Pniewski Opublikowano 11 Marca 2007 Opublikowano 11 Marca 2007 Witajcie, luk dziekuje , Stary pozdrowionka, Yahoon ... wstrzymam sie z komentarzem na temat Modelmaniaka , tylko dlatego ze nie mam zamiaru z tego forum robic czegos podobnego co dzieje sie na Modelarz .com pozostawie komentarze, to nie jest warte uwagi.. co poniektorzy juz to zrobili, wiec sam sie deklasuje z ta zapozyczona wiedza.... ci co sie znaja na rzeczy , wiedza o co chodzi .... pozdrawiam
modelmaniak Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Przemku ,wiem że na tym forum chcesz robić za eksperta silników spalinowych, ale jak widzę Twoją najmocniejsza stroną jak dotąd jest kopiowanie cudzych zdjęc i obrażanie kolegów.Ja jestem przy zdrowych zmysłach i docierałem już i mój nowy silnik docierał będę na paliwie z nitro, ponieważ zaleca to producent i prosze nie próbuj mi udawadniać że producent jest durny i chce niszczyć swoje silniki już przy docieraniu. Co do rycyny to udawanie, że spadłeś z Marsa i nie wiesz o co chodzi bo Arek pomylił słowo oxydacja ze słowem nagar, który także jest szkodliwy, nie jest szczytem koleżeństwa ani intelektu. :wink: :oops: :oops: :cry: :cry: P R Z E P R A S Z A M :oops: :oops: :cry: :cry:
Arek Pniewski Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 wyjasnilismy sobie oboje to zamieszanie na spokojnie poza forum ....i nie ma sprawy. z pozdrowieniami
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.