emkd Opublikowano 4 Grudnia 2024 Opublikowano 4 Grudnia 2024 Oto jest pytanie. Były pod kabiną i 80-cio cm bowdeny. Kombinuję żeby je do ogona wsadzić - ale to kolejna waga z tyłu - leciał na ogon mimo sporego silnika i 3 pakietów (ok 1500 g). Przeliczyłem proporcje - jak były pod kabiną to dorzuciły z przodu ok 20 g, jak będą w ogonie - dodatkowo na przodzie 200 g do wyważenia. Niby odpadną 2 z czterech serw na klapach ale to tylko ok 60 g i to blisko centrum. Czy więc jest coś za tym rozwiązaniem ? Widziałem takie i się zastanawiam.
RenoFlo Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia Hej, bowdeny są OK, miliony modeli z tym lata. Z dłuższymi też. Tajemnica tkwi w jakości tych bowdenów i stabilności mocowania pancerza... Bowden, oczywiście może zakrecać, ale NIE MOŻE się wyginać podczas pracy serwa. Innym wyjściem jest pull-pull. System precyzyjny i b. lekki. Możliwy do stosowania nie tylko po prostej, z rolkami / dźwigniami pośrednimi nabiera trochę komplikacji, jednak jest pewny i skuteczny.
Rekomendowane odpowiedzi