Skocz do zawartości

Umieszczenie serw kierunku i wysokości


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto jest pytanie. Były pod kabiną i 80-cio cm bowdeny. Kombinuję żeby je do ogona wsadzić - ale to kolejna waga z tyłu - leciał na ogon mimo sporego silnika i 3 pakietów (ok 1500 g).

Przeliczyłem proporcje - jak były pod kabiną to dorzuciły z przodu ok 20 g, jak będą w ogonie - dodatkowo na przodzie 200 g do wyważenia.

Niby odpadną 2 z czterech serw na klapach ale to tylko ok 60 g i to blisko centrum.

 

Czy więc jest coś za tym rozwiązaniem ? Widziałem takie i się zastanawiam.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.