Skocz do zawartości

Problem z silnikiem CF2822 - niepełna moc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

od jakiegoś czasu mam problem z w/w silnikiem (EMAX SILNIK CF2822) w zestawie z regulatorem 18A i śmigłem GWS 1060 i pakietem li-pol 3S.

Wygląda to tak, że z minutę po uruchomieniu silnik na pełnym gazie pobiera ok. 17A i model lata jak trzeba :) w pewnym momencie prąd spada do ok. 12A i tak już zostaje - wygląda to tak, że właściwie od 2/3 do pełnego gazu nie ma żadnej różnicy w ciągu. Dodatkowo silnik bardzo się nagrzewa, a regulator i pakiet są ledwo ciepłe.

Problem raczej nie leży w pakiecie, ponieważ w innym modelu ten pakiet oddaje stałe 27A prądu.

Wartości prądów mierzone na ziemi między lądowaniami i startami :) 

Silnik lata w akrobacie z EPP i przeżył sporo kraks stąd zastanawiam się, czy wymienić na nowy, czy może problem tkwi gdzieś indziej.

 

Pozdrawiam,

Kuba

Opublikowano

Miałem kiedyś podobny problem, wprawdzie moc nie spadała nagle do określonej wartości ale byl taki "martwy" zakres w granicach ok 50-70% mocy. Od aku naładowanego do 100% tzn ilość Volt nie miała znaczenia. Notabene też w lekkim akrobacie. 😀 

Z tego co pamiętam pomogła chyba wymiana regla. Kombinowałem jednak najpierw z różnymi silnikami i pakietami. W końcu padło na regiel. 

Co chyba jednak nie znaczy że mój regiel był wadliwy: po prostu z tym konkretnym silnikiem tak miał. Obecnie Regiel leży na półce ale może jeszcze kiedyś go użyję. 

Opublikowano

U mnie sytuacja wygląda tak, że dopiero jakiś czas temu zauważyłem opisaną przypadłość, wcześniej wszystko działało bez zarzutu.

Niestety nie mam możliwości sprawdzenia silnika na innym regulatorze.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.