Skocz do zawartości

Warehouse status w HobbyCity


-==PEGAZ==-

Rekomendowane odpowiedzi

Ale tylko jak jest klient zweryfikowany.

Jeśli płaci pierwszy raz albo nie dokonał weryfikacji to nie dostanie takiego maila, ja na po pierwszej zapłacie nie dostałem kompletnie nic tylko wykaz tego co zamówiłem.

 

Mi się też wydaje że:

Sale date ORDER ID Total Payment Warehouse status

14/4/2009 XXXXXXXXXX $55.59 Paid Processing

jest w trakcie weryfikacji, czyli po naszemy jeszcze nikt nie przypisal płatności do konkretnego zamówienia i czeka w kolejce.

 

Pisać i pytać co jest grane, zapłaciłem a tu ciągle processing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kolumnie Payment mam: Pay a w kolumnie Warehouse Status:Processing. A gdzie mam pisać ? Jest jakiś adres e-mail czy coś do nich ?

 

EDIT:

 

w moim zamowieniu mam tak:

 

NOTE!

If the above address is not correct, please contact support immediately!

Phone 661533921

Payment Paypal or Credit Card (Amex / Visa / Mastercard) (instant-0YG53344GU867733P)

Status Paid

 

SKU Description Qty STATUS

TP_w25A TowerPro w25A Brushless Speed Cont 1 [CHK OK] USR:7

TP2410-12T TowerPro BL Outrunner TP2410-12T( 1 [CHK OK] USR:7

3MPRPSVR 3mm Prop Saver w/ Adapter & 3 band 1 [CHK OK] USR:7

GWS-prop-DD-3020 GWS EP Propeller (DD-3020 82x50mm) 3 [CHK OK] USR:7

OR006-00807 Super Light 5 Spoke Wheel D30x9 1 4 [CHK OK] USR:7

ZIPPY10003S15C ZIPPY Flightmax 1000mAh 3S1P 15C 2 [CHK OK] USR:7

07-00303x10 Pin Horns L22xW19xH.9 (10sets) 2 [CHK OK] USR:7

12-00503x10 Nylon Clevis 2x29mm (10pcs) 2 [CHK OK] USR:7

 

Shipment International (Registered) Air Mail 251-500g $12.12

Taxes $0.00

Total $55.59

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z reguły po zapłaceniu do 5-7 dni miałem w domciu Ostatnio 3 dni "processing" więc :

- chat z operatorem nr 1 :D

JA: pytam co tak długo

OP1: a bo sezon i zamówień dużo i że się nie wyrabiamy

Ja: ok bo myślałem że to płatności nie doszły

OP1: nie wszystko jest ok , bla bla bal dziekuje za cierpliwość i życzę miłego dnia .....

Ja: baj baj

 

Wg mnie faktycznie sezon i zamówień nie są w stanie na czas (krótki) wykonać :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie zamówienie miało status not available, kontakt przez czat i za moment już było processing. Jakiś błąd systemu więc polecam kontakt jak pojawi się błędny status. Błyskawiczna reakcja, jestem pod wrażeniem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.