Geralt Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A jeszcze jedno. Zawsze dostaję maila po płatności, w kilka minut o treści: Payment for the order #20037777 was accepted.
Konrad_P Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ale tylko jak jest klient zweryfikowany. Jeśli płaci pierwszy raz albo nie dokonał weryfikacji to nie dostanie takiego maila, ja na po pierwszej zapłacie nie dostałem kompletnie nic tylko wykaz tego co zamówiłem. Mi się też wydaje że: Sale date ORDER ID Total Payment Warehouse status 14/4/2009 XXXXXXXXXX $55.59 Paid Processing jest w trakcie weryfikacji, czyli po naszemy jeszcze nikt nie przypisal płatności do konkretnego zamówienia i czeka w kolejce. Pisać i pytać co jest grane, zapłaciłem a tu ciągle processing.
Ybami Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 W kolumnie Payment mam: Pay a w kolumnie Warehouse Status:Processing. A gdzie mam pisać ? Jest jakiś adres e-mail czy coś do nich ? EDIT: w moim zamowieniu mam tak: NOTE! If the above address is not correct, please contact support immediately! Phone 661533921 Payment Paypal or Credit Card (Amex / Visa / Mastercard) (instant-0YG53344GU867733P) Status Paid SKU Description Qty STATUS TP_w25A TowerPro w25A Brushless Speed Cont 1 [CHK OK] USR:7 TP2410-12T TowerPro BL Outrunner TP2410-12T( 1 [CHK OK] USR:7 3MPRPSVR 3mm Prop Saver w/ Adapter & 3 band 1 [CHK OK] USR:7 GWS-prop-DD-3020 GWS EP Propeller (DD-3020 82x50mm) 3 [CHK OK] USR:7 OR006-00807 Super Light 5 Spoke Wheel D30x9 1 4 [CHK OK] USR:7 ZIPPY10003S15C ZIPPY Flightmax 1000mAh 3S1P 15C 2 [CHK OK] USR:7 07-00303x10 Pin Horns L22xW19xH.9 (10sets) 2 [CHK OK] USR:7 12-00503x10 Nylon Clevis 2x29mm (10pcs) 2 [CHK OK] USR:7 Shipment International (Registered) Air Mail 251-500g $12.12 Taxes $0.00 Total $55.59
Ładziak Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wszystko jest w porządku, vide mój wcześniejszy post w tym temacie (drugi w wątku). Czytać, czytać, czytać... :evil: Kompletacja zamówienia może potrwać i 2 tyg.
Ybami Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Dziękuje panie Pawle. Myslalem ze bede mial shocka na weekend majowy
Ładziak Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Jest duża szansa, że będziesz się cieszył modelem w majowy weekend. Podałem raczej skrajny przypadek czasu kompletacji :-) .
Gryzon Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 U mnie z reguły po zapłaceniu do 5-7 dni miałem w domciu Ostatnio 3 dni "processing" więc : - chat z operatorem nr 1 JA: pytam co tak długo OP1: a bo sezon i zamówień dużo i że się nie wyrabiamy Ja: ok bo myślałem że to płatności nie doszły OP1: nie wszystko jest ok , bla bla bal dziekuje za cierpliwość i życzę miłego dnia ..... Ja: baj baj Wg mnie faktycznie sezon i zamówień nie są w stanie na czas (krótki) wykonać :?
Ybami Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A jak mozna połączyć sie z tym chatem ?
Geralt Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Klikasz w górnym prawym rogu Live Support on line i jak będą pracować znajdziesz tam linka z Czatem.
Ybami Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Dziękuję wszystkim za pomoc. EDIT: Właśnie miałem pisać na chacie do nich sprawdzam status a tu Shipped
beaver79 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 U mnie processing chyba ze 3 dni. Paczka zwykła, najtańsza poniżej 750g. Szybko poszło i zero cła
pilot Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Ostatnie zamówienie miało status not available, kontakt przez czat i za moment już było processing. Jakiś błąd systemu więc polecam kontakt jak pojawi się błędny status. Błyskawiczna reakcja, jestem pod wrażeniem
Ybami Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 W poniedziałek doszła do mnie paczka. Tylko nie te śmigła mi przysłali.
Paweł R Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 [Wczoraj 9:41] Ybami: hahaha zamowilem wyposazenie do shocka i zamowilem tez smigla .Kupiłem 8x4 potem zobaczylem ze to bylo w mm i teraz mam takie malutki xD To Ty źle zobaczyłeś czy oni złe wysłali?
Ybami Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 System się pomylił Rozmawiałem na chacie z nimi i mówili mi,że mogę do nich odesłać na własny koszt a oni na ich koszt przyślą mi nowe ale mi się nie opłaca.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.